Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ale konkretna informacja odnosnie kierunku jazdy. No nie ma co.
W końcu przetestowałaem go jako pasażer i wrażenie na mnie zrobił pozytywne. A jeżeli chodzi o przypalania to w Bytomiu na Wrocławskiej przed 9 rano Jelcz z Meteora się kopcił( palił- przynajmniej tak to wyglądało) był to Jelcz #814, akurat jak wysiadałem z 850 (# 659) to widziałem jak powolutku wtaczał się na przystanek Bytom Łużycka
klątwa meteora przeszła na irex
A po co dokladniejszy? Czasem przecież wystarczyłby sam numer linii.
No i jak te Crosswaye? Strasznie mi się podobają wizualnie gdzie je zrobili - w Czechach czy w Kapenie? / Jaki związek ma Irex z Meteorem?
@empi. Przecież od sierpnia 2008 r. Irex i Meteor stanowią jedną firmę:)
Crosswaye sprawują się jak narazie bardzo dobrze. Są to manuale, ale gdzie zrobione to nie wiem. A Irex z Meteorem ma tyle wspólnego, że mają jednego właściciela. Niby dwie różne firmy ale z jednym właścicielem
Co za durne informacje! #814 ma się dobrze i śmiga sobie jak ...perszing.
Crossy są ''zrobione''w Czechach,a IREX i METEOR łączy więcej niż tylko właściciel
Mercedes #667 faktycznie się zapalił gdzieś w okolicy akumulatorów i jeszcze jest w serwisie, natomiast ten Irisbus też jest w serwisie ze względu na utratę paru szyb, ale podobno już niedługo znów go zobaczymy.