Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Ikarus |
Chassis: | Ikarus 280 |
Body: | Ikarus 280 |
Engine: | Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3 |
Gearbox: | Csepel ASH-75-2 |
Design of doors: | 4-4-4-4 |
Ale zespół napędowy ma szanse dostać się do jakiegoś innego madziarusa?
To już nie było innego silnika w magazynie i trzeba było skasować madziara... Bardzo dziwne podejście do sprawy...
Nie wiem czemu na Rydeckiego narzekacie. Wiele osób chętnie by go w Łodzi widziało z powrotem.
To, że MPK to nie jest muzeum chyba do was nie dociera. Sentyment, sentymentem ale nie przesadzajmy
MPK to przede wszystkim firma mająca na celu przewóz osób poprzez wypuszczenie z zajezdni każdego rozkładu. Obecnie jest 12 Ikarusów, prezes chce je wszystkie wyciąć do końca roku (jest mowa nawet o połowie roku). Plany zakupów na 2010 to 5 sztuk przegubów. Do tego będzie musiał skasować co najmniej 8 Migów w najgorszym stanie, niektóre gnioty i neoplany też się sypią. Wykasuje więc co najmniej 20 autobusów kupując w zamian raptem 5. Co wtedy się stanie będzie można sobie tylko wyobrazić biorąc pod uwagę, że w obecnej sytuacji taborowej przy większych mrozach na zajezdni rano zostaje 10 rozkładów bo brakuje autobusów.
A to zapierdzianiec jeden.
@Dziki: To sobie do tej Łodzi go weźcie, nie będziemy za nim płakać...