Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
W latach 1985 – 2001 pojazd ten był oznaczony numerem taborowym 1009.
W lipcu 2001 r. pojazd ten pojawił się w PKM Bytom S.A. Dokonana wówczas zmiana właściciela, przyniosła z sobą zmianę dotychczasowego numeru taborowego, posiadanego przez ten pojazd. W jej wyniku miejsce dotychczasowego numeru 1009 zajął 7229.
Prawdopodobnie już na początku 2002 r. nastąpiła kolejna w historii tego wozu zmiana numeru taborowego, posiadanego przez ten pojazd. W jej wyniku miejsce nr 7229 zajął 7217II. Tym numerem taborowym był on oznaczony, do marca 2003 r.
W marcu 2003 r. miejsce nr 7217II zajął 7256. Swoim kolejnym numerem taborowym pojazd ten był oznaczony jednak bardzo krótko, bo tylko do listopada 2003 r.
W listopadzie 2003 r. miejsce numeru taborowego 7256 zajął 7273. Tym ostatnim numerem taborowym pojazd ten pozostał oznaczony, do czasu upadku swojego właściciela, tj. do lipca 2006 r. Dalsze losy tego pojazdu, z okresu po lipcu 2006 r., w chwili obecnej pozostają nieznane. Prawdopodobnie w tym momencie pojazd ten skierowany został do kasacji.
Dzięki za wyczerojące informacje. Zmieniłem dane według Twoich sugestii.
@Zadzior. Dzięki za fotkę, która mnie upewniła, co do momentu zmiany numeru taborowego, posiadanego przez tego przegubowca.
@Rafał: Proszę bardzo Cieszę się, żę mogłem pomóc wyprostować jeden z zakrętów historii