Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
2 kwietnia 2009 - Sewierodonieck (UA), Szosa Budowniczych. Jeden z ostatnich JuMZów które jak dotąd opuściły dniepropietrowską fabrykę. Wszystko wskazuje na to, że produkcję tego modelu można uznać za zakończoną. Po krótkim boomie mającym miejsce mniej więcej w latach 2002-06, popyt na te trolejbusy drastycznie spadł, najpierw z racji pojawienia się konkurencji w postaci nowocześniejszych ŁAZów i tańszych ZiU-682G016, no a gdy nastała recesja to w ogóle ukraińskie miasta przestały kupować cokolwiek. Dlatego też zakłady JuMZ, których głównym profilem produkcji jest wciąż technika wojskowa, uznały wytwarzanie trolejbusów za mało opłacalne.
Komentarze
Adrian (*.elartnet.pl)(2010-02-01 23:43:41.596477)