Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Zdecydowaliby się w końcu, a nie na jednym stringi, na drugim slipy
Gniotowóz w nowych barwach wygląda całkiem nieźle:)
Bo to nie powinno być żadnych skosów tylko takie łuki jak na krakowskich Urbino. Tylko ktoś z ZTM musiał by pomyśleć a to trudne...
Generalnie to lepiej by się prezentował cały zielono-czerwony przód bez białych wstawek.
Jest OK, pozostaje życzyć tylko nieustającej konsekwencji
Moim zdaniem generalnie jest OK, proponowałbym natomiast likwidację białej wstawki poniżej szyby (która dobrze wygląda na autobusach z "uśmiechem", choćby conecto; na gładkim przodzie: gniot, neoplan, solaris efekt jest sztuczny). Ponadto likwidację logo MPKL (nieudanego zresztą) i wstawienie logo ZTML. Oraz ładniejszą i mniejszą czcionkę numeru pojazdu wraz z decyzją, czy na przodzie ma być biała, czy czarna.
@ Czesio: Nowe malowanie krakowskich solarisów wygląda fatalnie. Jest jeszcze bardziej absurdalną, bo dosłowną próbą przeniesienia malowania conectowego na autobus z innymi podziałami nadwozia. Które ew. sprawdziłoby się na scaniach.
@s Nie licz na pojawienie się logo ZTML na autobusach. Sam ZTM tego nie chce.
Zrobiłem sobie komputerową symulacje autobusu z przodem bez białej wstawki. Zdecydowanie lepiej!
To prymitywna zabawa GIMPem na podstawie Twojego zdjęcia. Jeżeli nie masz nic przeciwko - wstawię linka.
!! Nie ruszać tego malowania już. Standaryzacja kluczem estetyki w KM!
Nie wiem czemu czepiliście się tak tych trapezów i łuków. Nudno będzie wyglądał pojazd z przodem w dwóch kolorach bez żadnej wstawki.
Moim zdaniem dużo lepiej. Oczywiście zamiast logo MPKL powinno być logo ZTML. W ostateczności (i jako sytuacja przejściowa) dotychczasowe logo MPKL można zrobić jako biały napis na zielonym tle (ten sam znak) - wyglądałoby mniej absurdalnie. Nr taborowy na przodzie biały, mniejszy i ładniejszą czcionką. Powyższe uwagi dotyczą również pozostałych numerów. Wydaje mi się też, że logo wystarczy jedno z przodu. Btw, elegancja autobusów w Niemczech etc. polega, oprócz udatnego malowania, na raczej małych, dyskretnych i nielicznych oznaczeniach. A wracając do lubelskiego schematu: na przodzie w większości sytuacji jest jeszcze logo marki, a w trolach - nr linii. Tym bardziej stringi wprowadzają chaos.
@S: Moim zdaniem logo MPK jest w porządku, reklamowało malowanie wygięte. Logo ZTM-u nie jest potrzebne - w końcu to nie ich wozy.
Schemat malowania proponowany dla gniotów, solarisów, elektropeerek i wszystkich innych pojazdów z gładkim przodem: http://tinyurl.com/bez-gaci-na-przodzie
@ mikra: Nie ich, ale jeżdżą dla nich wg ich taryfy. Taka informacja ma znaczenie dla pasażera. Z tego, jaki przewoźnik obsługuje brygadę, nic nie wynika. I tylko będzie robiło bałagan, kiedy dla ZTMLu będą jeździli inni operatorzy. W przypadku ew. reklamacji wystarczy nr taborowy, ale reklamacje i tak przyjmuje ZTML.
Lepiej jednak przedstawia się aktualny schemat Bez tej białej, momentami śmiesznej wstawki, autobus wygląda jakoś mdło. Jest dobrze tak, jak jest i lepiej nie wprowadzać zamętu.
Schemat kolegi bez trapezów wygląda o wiele lepiej. A tak to wygląda jak wozy PPKSu Wypizdowo Górne.