Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wygląda jak zwykły gniot.Z tyłu ma aż dwa schody.BADZIEWIE!!!
Gdyby zamontować w nim jednolite szyby boczne wyglądał by zdecydowanie lepiej:)
Misiek, ale jak możesz porównywać LE z 100% niskiej. Jak Autosan zrobi niskacza to zobaczymy.
11m to nie 12m
To jakbyś próbował porównać Urbino 8,6 z N4011.
O i nareszcie widać to czego nie było widać na zdjęciach z targów. Pas nadokienny nie jest zaklejonymi na czarno szybami jak w Shitaro, a okienkami, przez które sobie można lukać. W sumie pomysł fajny - takie nawiązanie do historycznych modeli jak 014 LUX czy pierwsze H9-tki, tylko coś mało na dach zachodzą
Czekam na testy w Łodzi - chętnie się bliżej temu przyjrzę.
No może od razu U18 ze Sprinterem? SN11 z M12LE będą ze sobą na rynku rywalizować.
A co ty ! Rywalizować to bedą M12LF z SM12 albo M18LF z SM18 Snka to już prędzej z M09 mogła by rywalizować
Ja ? Tak Bo ten autobus mi się bardzo podoba Niezapominajmy że jest to prototyp. A autosan po kilkuletniej przerwie wraca na rynek miejski.
przemotz280 - Citaro LE ma podwyższenie tylko z tyłu, ten jest wyższy na całej długośći - stąd możliwość wstawienia okienek. A jak mówisz o zwykłym Citaro, to przecież te "szybki" nad oknami są naklejane na blachę.
I zapewne dla tych zdjęć został podmieniony w Świerklańcu na #1488.
@Mychas, ale ja się pytam czy wierzysz w tą konkurencję z M09. Przecież już widać, że SN11 pojawia się w miejscach dwunastek, bo wystarczy tylko nieznacznie nagiąć wymagania by ten niewiele mniejszy pojazd załapał się na tą samą kategorię co takie M12LE.
Nyüwes polákok!!!!
Hogy menne mind retket kapálni!!!!
Lusta banda!!!!
rzygac sie chce od czytania waszych komentarzy wieczni malkontenci!!!!!!!!!!! tylko dla tego ze jest to autosan to musicie do byle g..na sie czepiac??? zeby to byl solaris czy jakas scania to pewnie byscie w majty sikali z podniety jaki to cudowny pojazd
Tag wprost zajebisty. Wejdź na forum i przeczytaj jakie tagi się używa. W tym przypadku "tester" a nie "Autobus testowy".
M12LE ze strony Solbusa będzie miało konkurencję w postaci niskowejściowego SM12N, natomiast ze standardowym SM12 to konkurować będzie M12LF, oczywiście jak zostanie wprowadzony do oferty.
Jak to się stało że tak szybko zaprogramowali wyświetlacze. Własny sterownik włożyli czy co ?
Z tej perspektywy wygląda świetnie, bardzo dynamicznie! Niepokoi mnie to, że o ile usterki można wyeliminować, o tyle słabe wyciszenie już raczej zostanie...
A co do LF, obiecujący cytat z wywiadu udzielonego przez nowego prezesa Autosanu (gościu ma 0 pojęcia o branży więc mam trochę obaw o firmę):
- Owszem, już w tym roku będziemy gotowi z pełną ofertą, łącznie z autobusami niskopodłogowymi, a nawet przegubowymi. Niektóre z nich pokażemy już na wiosennych Targach Motoryzacyjnych w Katowicach."