Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A niby te Many miały być takie niezniszczalne:)
Rety, jak on ma mało fotek! a co do żywotności MANów i Ikarusów to mam taką opinię jak JP.
http://tnij.org/ikary1 http://tnij.org/ikary2 bierzcie i jedzcie z tego wszyscy, że tak powiem ;p nie wiem co z takimi wozami http://phototrans.eu/15,2482,69.html ale tu już raczej były ostre spawania, zresztą taki MAN też mógłbyś już ostro pociągany spawarą vide #12 PUP rok 1992 która się urwała w przegubie, że prawie ją skasowano.
Nie wierzę, że te Ikarusy nic nie miały robione z kratownicą natomiast MANy w zdecydowanej większości dożywają tych 17 lat bez znacznych ingerencji w kratownicę. Te wozy były zbudowane z dużo lepszych jakościowo materiałów niż Ikarusy. Poza tym przyczyną kasacji MANów są awarie silnika, skrzyni biegów a nie to, że autobusowi grozi rozpadnięcie się.
Nie wiem czy wymiana kilku skorodowanych belek podchodzi pod znaczną ingerencję, w każdym bądź razie gro madziarów miało robione małe ratowania. Ale widać od razu że te wozy do nas się nie nadają - zajechanego silnika nie idzie przekładać jak w Ikarusach zapewne za dużo elektryki :>