Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie zastąpiła Autosana H9 ponieważ była droższa. Autosan H9 był dobrze sprzedawany ze względu na to, że był tani i prosty w obsłudze a przy tym spalał dość mało oleju napędowego. Autosan H10 miał być bardziej komfortową wersją przeznaczoną do obsługi linii o większych dystansach. W Autosanach H9-21 montowana była rodzima jednostka Andoria 6CT107/A3, która to posiadała niespełna 150KM. W Autosanach H10 montowano natomiast silnik WSW Andoria 6cT107-2/A1/3 , który był dodatkowo doładowany i posiadał 165KM. Na specjalne życzenie klientów, Autosan mógł wyposażyć również model H10 w zagraniczną jednostkę Renault MIDR 06.02.26W, która to posiadała aż 205KM. Autobusy z silnikiem Renault oznaczono jako H10-10R.
:P Też go fotografowałem, ale później na skrzyżowaniu Idalińskiej, Wyścigowej i Przejazd. Kierowca był pewnie bardzo zdziwiony, że taki urodzaj fotografów.
Bo H9 to autobus lokalny, a H10 międzymiastowy.
@Karosa- doładowane Andorie przypadkiem nie miał 175 KM? @empi- H10-10 w zależności od wyposażenia, mógł być autobusem lokalnym jak i też kombi. H10-10 w "Polbusowskim" standardzie były naprawdę porządnymi wozami do obsługi lepszych kursów. "Polbusy" powalały wtedy warunkami komfortu, a i teraz H10-10 exPolbus jest całkiem porządnym i wygodnym wozem.
@Zielony, aż tyle nie:)
wojtek: teoretycznie wg. producenta H9 to też kombi.