Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jadą na naprawę i wracają do siebie
No raczej na NG... Kierowca pewno się zabrał do Espanii z kolegą i postoi jeszcze długo :P
a już myślałem, że MPK Świdnica zakupiła ten wóz
Firma transportowa się poświęciła i mana ozdobiła pod kolor reklamy na Neoplanie
@ JP: no właśnie, dlatego we wcześniejszym opisie napisałem, że "chyba Bochum powoli pozbywa się Neoplanów".
Trudno to nazwać NG. Ot po prostu jedzie na wymianę kratownicy. A zastanawialiście się jak ze Starachowic transportuje się podwozia do Hiszpanii? Bo jeżeli tak jak na zdjęciu ( na co by wskazywało hiszpańskie pochodzenie ciężarówki), to raczej sami przyznacie, że taniej im to wyjdzie jeżeli kierowca zahaczy o Oberhausen i weźmie autobus aniżeli miałby jechać na pusto do Polski, a oprócz tego i tak ktoś by musiał tego Neoplana sprowadzić do naszego kraju ( i wrócić).
Co za badziewie. Po 9 latach na remont kratownicy, to nawet Jelcze są w stanie dłużej przejeździć. I o własnych siłach dojadą do zakładu remontowego :] Ale nie, "Ot po prostu jedzie na wymianę kratownicy" wspaniała niemiecka maszyna nie może być szrotem!
Co ty pieprzysz? Te autobusy normalnie służyły aż nadeszła ich kolej na naprawę, bo w przeciwieństwie do Polskich firm Niemcy nie czekali aż te autobusy faktycznie się złamią tylko w momencie gdy pojawiły się sygnały, że zaczynają się pojawiać niepokojące pęknięcia autobusy zostały wysłane na naprawę gwarancyjną. A sprawa transportu jest imho logicznie wytłumaczalna. Tak to by musieli wynająć kierowcę który doprowadzi autobus do Polski i będzie musiał do Niemiec wrócić. Po co skoro może autobus zabrać ciężarówka która jedzie z Hiszpanii do Starachowic? Co do NG, to mi to słowo kojarzy się z kompleksową naprawą która obejmuje cały autobus wliczając w to mechanikę, poszycie zewnętrzne oraz wnętrze i nie miałem tu na myśli mówienie co jest szrotem, a co nie. Więc powstrzymaj z łaski swojej jakieś swoje chorobliwe zapędy.