Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wiedziałem, że jesteś człowiekiem, którego da się przekonać Dzięki
Wstyd i hańba umieszczać takie paskudne zdjęcie, ale jak płaczecie że muszę, to wrzuciłem :P
Wszystkie L11 z MPK miały dwie pary drzwi i chyba wszystkie skończyły karierę u pierwszego właściciela. Krzysiek, ma być Marco i Autotram czy Marco zamiast Autotramu?
Jak zatem wyjaśnicie ślady po bagażnikach dachowych, układ siedzeń 2+2 i drzwi 2-2-2, jakże charakterystyczny dla pierwszych wersji L11?
Powtarzam, ten wóz jest ex MPK. Wszystkie L11 z MPK miały układ drzwi 2-0-2. Ślady po bagażnikach? Mógł mieć wymieniony sufit. Fotele? Co za problem dorobić dodatkowy rząd?
@Kędzior: Ty chyba pomyliłeś autobusy, ale dowiem się szczegółów.
@Stefek: dowiem się dokładnie po Świętach jak ma być. Wszystkie chyba nie skończyły kariery w MPK http://www.phototrans.eu/14,229719,0,Jelcz_L11_2_3.html.
Jednam z tych bielanskich eMek była trochę dziwna bo miała kabinę taką jak Lki (czyli brak kabiny) i dziwny układ siedzeń (brak rzeźni z tyłu). Lecz nigdy nie przejechałem się nią to nie wiem czy to akurat ta.
http://www.phototrans.eu/14,76714,0,Jelcz_M11_DW_4972C.html na tym zdjęciu nie widać czegoś, co by przypominało kabinę.
Ale na tym zdjęciu widać część kabiny miejskiej http://www.phototrans.eu/14,92517,0,Jelcz_M11_DW_4972C.html
No to widocznie pomyliłem egzeplarze. W każdym razie jeden taki z pozoru M11 z Marco Polo, w środku był bliższy lokalnej wersji. Pamiętam, że jeździł niemal dzień w dzień na linii Kamienna - P.H.Bielany, jeszcze zanim tymczasowo weszły peerki.