Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Kto czeka, ten czeka. Zmieniać gówno na gówno, nie ma co...
@Dawid a Poznań planuje nabyć kolejne GT8? Lepiej jakby kupili wagony(Duewagi lub Tatry) z lat 70tych i 80tych
@Jurek: Wszystko ma swoje plusy i minusy. Kupując "nowe" GT8 z Düsseldorfu nie wprowadzamy kolejnego typu wagonu, a co za tym idzie nie trzeba ponosić dodatkowych nakładów na zaplecze techniczne. Co więcej, pewna unifikacja taboru pozwala na zmniejszenie poziomu zapasów, a w konsekwencji zmniejsza to koszty (wystarczy, że za chwilę będziemy mieć 5 typów niskopodłogowców). Zatem z ekonomicznego punktu widzenia zakup właśnie GT8 to dobra decyzja.
@M.Nader: Czy gówno to kwestia gustu, bo tramwaje te są o wiele sprawniejsze niż RT6N1 czy wszelakiej maści konstalowskie pudła nawet te owinięte w papierek zwany moderusem. Poza tym widzałeś co się działo zimą poza Kaczą w ogóle? :o
@M.Ciszewski: Pytanie było do mnie! Dodam może, że jeśli dostawa 23 sztuk GT8 dojedzie do skutku to unifikacja w demobilu pozostawi nam tylko wozy GT8 (D-dorf i FFM).