Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Gdyby tak było, jeździłyby wszystkie (a tak - żaden). Taki fajny to on nie był. Ostatnie sztuki strasznie szarpały się w czasie jazdy (zapewne w Bielsku-B. sytuacja ma się całkiem inaczej). Po prostu były zbyt awaryjne.
Przecież ten autobus powinien zarabiac na siebie u jakiegoś przwoźnika, a nie stać udając zabytek (na nasze warunki to nówka)!
Nie o tym mówiełem a raczej pisałem, mniejsza z tym, takim busikiem nie jechałem
TEŻ tak uważam. Niemałem okazji jechać takim modelem ikarusa ale pewnie jest fajny a co najważniejsze przyjazny dla pasażerów, takie są wszystkie ikarusy, przestrzenne i pojemne, czyż nie tak????
No na pewno jest lepszy od Otoyola, czy innych wynalazków typu Kapena, H7 itp...
Na pewno lepszy od Otoyola
Ja odpisałem do środkowej części wypowiedzi, czyli że nie był zbyt przyjazny dla pasażerów
Jechałem warszawskim IK405 (może to nawet tym co jest na focie ) i całkiem miło to wspominam
Wcale ten autobusik nie jest taki zły, ale ma wadę każdego autobusu tej wielkości - małe koła, przez co podskakuje na nierównościach...
Co powiecie moi drodzy o stanie Ogórka,którego kawałek widać na pierwszym planie?...:((
Mmmm... Kiedyś był takowy model na testach w zajezdni Będzin... Pamiętam, że jeździł na linii 616 i 800
w for- busie pracują nowe man-y NL223 i Solbus-y 9,5
Może z zewnątrz to jest ok, ale ma nieźle rozwalony silnik i się chyba palil bo gasnica rozwalona w srodku jest i pełno tego płytnu czy tam proszku...