Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
@Mzk804: wnętrza nie mam Taka niebieska jest z autobusami :P @Krzysiek: no jak dla kierowcy to nie ma tragedii
Wyświetlacze producent już programował czy czeka nas fantazja pracowników PKMu ?
A co niby takiego fantazyjnego jest w programie PKMu? 256 to był wybryk natury i już jest zrobiony.
@Alojz No spoko, ale mam również na myśli wyświetlacze, które są zaprogramowane ale nie spełniają swojej funkcji. Podam przykłady
Wesoła Kopalnia zamiast Mysłowice Wesoła Kopalnia lub dla linii 44/162 programuje się napis okrężna, który nic nikomu nie mówi. Już lepiej jakby zaprogramowano Zawodzie Pętla przez Mysłowice. Oczywiście czcionki powinny być tak dobrane aby tekst na przednim wyświetlaczu zmieścił się bez opcji pływającej. Jeszcze kwestia stosowania skrótów. O ile popieram ich stosowanie (np. w przypadku Bytom Dw. PKP) aby zmieścić tekst w jednej linii to już stosowania skrótów nazw miast (np. K-ce Mickiewicza) nie popieram.
Założę się, że Solaris zaprogramował by to identycznie na podstawie wykazu z Katowic i tyle. Na jedno by wyszło
Swoją drogą podziękowania należą się dla kolegi Marcina, który wysłał cynk na Śląsk, że jadą te wozy
No to palniki w dłoń i Ikarusów rzeż rozpocząć. Myślę, że pozbędą się wreszcie większości trupów w zakresie numeracji #4xxx z 1989 roku i starszych.
Niech się pozbędą wszystkich, tylko za parę miesięcy nie narzekaj dygocząc na przystanku :P
UWAGA na przednie klapy lubią się odklejać i odpadają
jakie pulpity mają????
A mi szyby przesuwane nie podobają się, uchylne w takiej wersji jak w tych wozach bardzo mi się podobają. O wiele bardziej pasują do Solarisów, z resztą kiedyś w tych wozach tylko takie montowali...
Camo okna mają skutecznie chłodzić wnętrze w upalne dni a nie ładnie wyglądać.
Aha, jestem ciekaw przejażdżki z tyłu tym czymś porannym kursem z Halemby na linii 130 z chęcią dostania się później do tylnych drzwi, aby wysiąść :P
@cichy: przepływki do paliwa oczywiście. Cały panelik z VDO jest - obroty, chwilowe spalanie itd. @JP: niestety przykre, ale prawdziwe - pewnie trzeba było dopłacić
Tego katowickie wyświetlacze pewnie "nie będą umieć" :P
http://www.phototrans.eu/14,419476,0,Solaris_Urbino_10_1000.html
Trzeba przyznać że niezła informacja pasażerska na końcowych pętlach.
TAK, jeżdżę Solarisami gliwickimi co dzień w upalne dni z oknami właśnie uchylnymi i jakoś ludzie nie mdleją i jest normalna wentylacja. Rozmowy o jakiejś super wentylacji dzięki oknom przesuwnym to poprostu bzdury. Wszystko zależy przede wszystkim od odpowiedniego ustawienia wentylacji przez górne klapy dachowe aby dawały lekki przeciąg i od włączenia mechanicznych wyciągów powietrza. Ot cała filozofia.
W Gliwicach jest tych okien jednak troche więcej, a i drzwi z tyłu też wpuszczają trochę świeżego powietrza przy otwieraniu.
Poza tym po co tak kombinować, włączać, ustawiać - skoro można po prostu otworzyć okno, o ile się wcześniej o tym pomyślało i zamówiło odpowiednie?
Jeździłem wozami z super sprawną wentylacją przez sufitowe klapy i nadal uważam, że przesuwne okna są niezastąpione. Chyba, że przez super wydajną klimatyzację.
http://zapodaj.net/0e16d862d8e4.jpg.html oto wnętrze dzisiejszych 12stek. Wzorek tapicerki całkiem przyjemny, choć dość śmieszny ten taki pseudo piętrus :P
Co niektórzy dziwią się na widok tych dwudrzwiówek jakby co najmniej były to pierwsze wozy takiego typu w Katowicach!
No właśnie...
No, to wiadomo nie od dziś, że jedne drzwi za mało mają. Tylko większość robi wrażenie takie, jakby pierwszy raz widzieli dwudrzwiowy autobus krótki i stwarzają problem jak pasażerowie sobie z tym poradzą...