Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Szkoda tych Scanii ale będą nowe .Ciekaw jestem czy meteor lub transgór nie kupiłby tych naszych Scanii bo co jak co ale oni złomy kolekcjonują .
Tak zaniedbanymi autobusami Transgór raczej nie będzie zainteresowany. Rocznik także je dyskwalfikuje.
Ten zaniedbany autobus wg standardu jaworznickiego wykonuje plan przewozowy, a nie wyrzuca kolejne kilometry jak Transgór.
Srali muchi, bedzie wiosna, bedzie trawa lepiej rosła... Akurat pod względem wyrzuconych kilometrów PKM nie odstaje dalece od Transgóru. PKM za to jest takim centusiowatym skąpcem, że żal mu kilkuset złotych na doprowadzenie tych wozów do jako takiej używalności. Obraz nędzy i rozpaczy, jak jedno tak i drugie. Z całym szacunkiem, ale trzebińskie skakanki, starsze o dwa lata, są w o wiele lepszej kondycji. Cóż, jaki pan, taki kram.
Akurat o rozliczeniu pracy przewozowej to sobie chłopcze ze mną nie podyskutujesz. Transgór na 314 jeździ jednym z 3 wozów i np. w czerwcu tylko ich brygada kulała. O "niebieskim złomie" krążą w mieście już legendy. Ponadto PKM jest Spółką gminną, której nie stać na zbędne inwestycje w autobusy, które na jesieni zostaną wycofane. (Mowa o malowaniu, bo obie Scanie mechanicznie są sprawne.)
Po drugie masz nikłą wiedzę o eksploatacji autobusów, skoro porównujesz pojazdy z diametralnie różnym okresem eksploatacji w Polsce.
Co do tych legend to się zgodzę bo bodajże w czerwcu (nie pamiętam dnia dokładnego ) to 41 na 314 w centrum miał wyciek (czego nie powiem bo nie wiem bo mnie tam nie było) i to dość ciekawie wyglądało .Z drugą wypowiedzią też się zgodzę bo 16 lat w Polsce(od nowości) to i tak stan prawie idealny a do tego testy gdy były nowe też coś mogły zrobić na wygląd estetyczny w środku .
A tak przy okazji to od jakiego czasu 256 ma odmalowany przód ?
Bo dziś widziałem go rano około 7.20 na 369 i miał odnowiony przód kompletnie .
To prawda co mówi PKM&WPK o transgórze na 314 bo (chyba)w czerwcu w centrum po południu doszło do wycieku i asfalt był cały upaprany to był woz bodajże 41.A od kiedy Man 256 ma odmalowany przód i zauważyłem jakiegoś fiata który jest pojazdem technicznym a go w bazie nie ma .On ma numer 921.
Po pierwsze 'chłopcze', nie tym tonem, takimi słówkami możesz sobie operować w gronie swoich zaufanych kumpli w piaskownicy podczas robienia babek. Owszem, nie podyskutuję, ponieważ jesteś ostatnią osobą na świecie, która może obiektywnie popatrzeć na całą sytuację, więc sorry, ale trafiłeś w Słupek. Bla bla bla, cały czas zasłanianie się tym, że PKM jest spółką gminną i tak dalej, tak tak, tym to już nawet Górale na Podhalu żygają i całą historyję znają. PKM od lat nie starał się dołożyć pół złotówki do tych aut, do poprawy estetyki (prócz opieprzenia lakierem 040), więc znowu trafiłeś w.. Słupek. Ależ oczywiście, o wielki mentorze! Zaprawdę moja wiedza nie jest tak obszerna jak Twoja, bo ja mam dom i dużo ważniejsze, tudzież ambitniejsze zajęcia, a nie mieszkam w kanale warsztatu. Nie no, tak na poważnie - gdyby właśnie ukochany pekaemik zadbał choć troszkę o auteczka to powiadam, że byłyby w o niebo lepszym stanie technicznym niż transgórowskie, mimo różnicy w czasie eksploatacji na polskich drogach. Na szczęście pocieszam się cały czas faktem, że Ikarus w życiu nie dożyłby tylu lat eksploatacji bez remontu co Scania. Trochę więcej dystansu do siebie i do rzeczywistości, a nie żyć we własnym światku, bo to doprowadza do skrajnego obłędu.
@krzysiekz: Zioło idź pal Zioło
ja tylko wyraziłem swoje zdanie na temat i Scanii i tego Neoplana który jeździ na 314 .Nasze zdania są sprzeczne bo ty wolisz Transgór ja PKM .Tak swoją drogą ten neoś to jeździ tak samo głośno jak nasze ikary .No trochę są zapuszczone te nasze Scanie ale porównaj sobie jak głośno jedzie neoplan 41 a Scanie 040 i 047 .
Motyla noga...