Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
On jest w ogóle ciekawy. Najpierw 10 lat temu kupiono nowe pudła, bo chcieli go zdegradować ze 105NT na oporowy. Jednak zdecydowali się zrobić chopperka, a że stare pudła były juz pocięte, to nowiutkie pudła przerobili na bezrozrusznikowe. Teraz z powrotem na oporowe. To druga przeróbka tych pudeł.
Zmiana oznaczenia by się przydała. Swoją drogą za czasów gdy był chopperem w ewidencji figurował jako 105NT?
Oznaczenie sam zmieniłem teraz na 105NT wedle zarządzenia nakazującego figurowanie wozów w bazie pod takim modelem, jaki był w chwili produkcji (klasyczny przykład - ikarusowe obrzyny wpisane jako 280.26). Za czasów choppera funkcjonowały 2 oznaczenia - 105NTW i 105NCh.
W bazie tak, ale na zdjęciu chyba powinien być stan obecny? Tak to zrobi się miszmasz, skąd będzie wiadomo czym on jest teraz?
W bazie stopiątek MPK Wrocław nie ma 105NT, a były takie wagony. Obecnie wszystkie są pod 105Na i mają tylko dopisaną informacje ex 105NT.
@piotram: Nie ja to wymyśliłem, ja tylko sprzątam Na zdjęciu nie ma możliwości "ręcznej" zmiany niestety.
@Tomasz: zarzadzenie to funkcjonuje stosunkowo od niedawna, przykladow wpisow dokonanych wg starych zasad jest znacznie wiecej...
@Marcin: Na upartego mozna to zrobic: zmieniasz nazwe pojazdu na aktualna, nastepnie edytujesz opis zdjecia, potem przywracasz pierwotna nazwe w bazie zgodnie z ww. zarzadzeniem ale opis zdjecia pozostawiasz bez zmian. Dopoki ktos znow nie kliknie 'odswiez' albo 'edytuj' to pod zdjeciem bedzie stan obecny.
Tak jak piszesz - na upartego na dłuższą metę to rozwiązanie nie sprawdzi się w praktyce, a poza tym po kliknięciu w nazwę pojazdu w polu "Inne informacje" wyświetla się pełna historia przeróbek. Wg mnie to jest całkiem niezłe rozwiązanie
@piotram: Z tego co wiem, pudła nie były przerabiane - miejsce na rozrusznik było w nich cały czas.
No ale przy każdym zdjęciu wchodzic w historię, bo a nóż jest przerobiony - niepraktyczne. No i pewnie nie każdy wóz ma wpisaną pełną historię. Powinna być możliwość edycji przy fotce.
Owszem powinna, ale jak ktoś widzi Ikarusa solówkę opisaną jako 280 albo takie coś jak tu to od razu mu się zapala światełko, że coś jest nie tak i wchodzi zwykle w historię wozu
Tak gwoli ścisłości to za czasów sterowania chopperowego oznaczano go jako 105NTW1+105NTW2.
@MK Owszem pudła 105NT nie były przerobione tylko podmienione na nowe wykonane w standardzie 105Na, jeśli się nie mylę to przez Konstal.
@Marcin - ale w przypadku stopiątki juz właśnie nie i pewnie różnych Jelczy także - i tu jest problem.
a on ma nadal zadajnik jazdy