Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Widać, praca tam idzie pełną parą. ;P Był już komplet autobusów do obsługi pakietu ?
Ładne te MAZaki w tych kołpakach wyglądają Dobrze że Pawelec nie oszczędza na przednich wyświetlaczach
a co z #20 a masz może zdjęcia pozostałych pojazdów z tej bazy?
Kołpaki to pewnie odpadną zaraz po wyjechaniu na miasto... tak jak to było w Lublinie chociażby. Natomiast same wozy to masakra, nie wiem z czego się cieszyć. Dziadostwo i tandeta.
no szkoda ze to mazy ale przynajmniej nowe
Niestety, wozy marki MA3 to dziadostwo - ja wolę 15-letnie MANY.
Z moich wyliczeń to nówki powinny być na dwa busy lini "14" jeden na "92" i jeden na "132" to juz jest 4 nowe.....pozostałe 4 busy to chyba te MANy ......fiu fiu zanosi sie rewolucja w Bytomiu. Bez obsady zostanie wóz z nr#37 i #40 może je na linię "20" rzuca w zamian za hebelka #16 i #27
@Krzyś skąd te wyliczenia ?
hm.....może się pomyliłem bo czytają specyfikację zamówienia KZK to by wynikało że wszystkie busy na linii 14 tj 4 wozy powinny być "nówki" i na lini 198 tez 2 "nówki" Ciekawe jak wyjdzie w praktyce
Nigdzie nie pisze gdzie mają być nówki. Jak Pawelec zrobi gadaczki w tych 10 letnich MANach to też mogą jeździć na 198 i 14. Na 198 po PKMie może nawet lepiej aby pojawiły się MANy, nikt nie zauważy różnicy pomiędzy tym co jeździło za PKMu a tym co będzie jeździć za Pawelca Z MAZami jest taki problem że one mają staroświeckie wnętrze. Nie zdziwiłbym się jeśli w jakieś ankiecie pasażerowie wskazaliby że to MAZ jest starszy od MANa.
Te MANidła 3 generacji mają fajne jasne wnętrze jak w nowych autobusach. Mam nadzieje że jakiś pojawi się na 185 w ramach promocji
A na 20 zadebiutował dziś #57