Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Dobrze, że z klimą dla kierowcy. Bo w lecie w kabinie Wetliny jak nie ma klimy to jest tragedia.
Trzeba było @Micha zatrudnić pojechać samochodem na badania techniczne (oczywiście potem się wycofać ) i zrobić z bliska:P:P:P
No w sumie racja można było by tak zrobić, ja tam widziałem je już z bliska i powiem że lipa straszna.
Rozmawiałem dzisiaj z właścicielem jednej z Wetliny i potwierdził te numery taborowe, ta na zdjęciu to 030 zaś ten drugi to 031. Numery rejestracyjne prawidłowe.
Skandal z tymi numerami.
@Morpheo zabawa z numerami zaczęła się już od MAN-ów przegubowych kiedy to zamiast normalnych numerów #501-503 dostały numery #505-#507. Ta #030 i #031 też z choinki urwane...
501-504 jest zarezerwowane dla nowych przegubów. A 030 i 031, może od podtypu?
@Michalbc mówisz o Ciotaro, które kiedyś niby miały przyjechać do Legnicy?
@byku123 No popatrz, nie wiedziałem. A przyczyna startu od 505, a teraz od 031 jest w miarę powszechnie znana. I to właśnie skandal.
Tag nówka jest dla nowych wozów, a nie wozów na liniach. Eksploatacja =//= praca na linii.
Poczytaj o tym na forum, ja się stosuję do tego jak jest tam to wytłumaczone przez admina.
Komentarze tyczą się innego zdjęcia, które jak obiecałem miało być podmienione na lepsze i jest
to nie jeździj tym, nie oglądaj tego, nie rób zdjeć tego
@Morph zamiast kupować gówien, które poza 25 nigdzie się nie sprawdzą, to mogliby w leasing wziąć większe wozy i wyszłoby na to samo...
Jak to się nie sprawdzą? 0 w robocze, 8 i 13 w wolne wiecznie muchy wożą. Wozy idealne na te linie + 25, N1 i N2.
No dobra, ale stan autobusów w Legnicy i tak już nie jest najwyższych lotów, i przydałoby się parę nowych wozów, bo ostatnio w MpK to można zauważyć tendencję spadkową a nie wzrostową...
Właśnie przybyła para nowych wozów Poza tym było by 10 nowych (może) i GPS, gdyby Solaris był łaskaw sprzedać swoje udziały w MPK z powrotem miastu.
A co do udziałów Solarisa, to patrząc na ostatni przetarg dla MZA Warszawa na leasing autobusów, to Solaris brał w nim udział i co prawda, przegrał, ale myślę, że przy dobrych wiatrach zrobienie przetargu takiego, żeby wygrał Solaris nie byłoby problemem @Morph, jeśli uważasz te dwie puszki za autobusy, to porównaj autobusy, które w przeciągu, zostały sprzedane/skasowane i te które zostały kupione (uwzględnij tutaj też to, że MAN NG313, który został kupiony w 2008r, praktycznie ciągle się psuje, a w 2009r. nie kupili nic). Poza tym, te 800tyś, które IMHO zostały wyrzucone w błoto można było te pieniądze przeznaczyć na wpłaty własne, do leasingu/kredytów, na autobusy 12-metrowe, lub nawet 1 autobus 18-metrowy.
A Ty jak mantrę powtarzasz o tym leasingu. Kto udzieli leasingu MPK przy takich realiach finansowych? Porównanie Legnicy do Warszawy to jakiś ponury żart. Poza tym od dawna nie wymienia się aut w stosunku 1:1, a co dopiero wielkościowym.
I jeszcze jedno - po co MPK 18-metrowce? To co jest, wystarcza.
Morph, jak wystarczy, skoro "najnowszy" przegubowiec od x-czasu stoi na zajezdni i jakoś im nie idzie naprawa...Jeżeli Sejmik Wojewódzki poręczy, to nie widzę problemów z leasingiem (Wrocław, tak przecież Ciotaro kupił). Wiem, że się nie wymienia aut w stosunku 1:1, ale też nie wymienia się tak, że tniesz masę aut, a potem kupujesz dwa wypierdki...A 18-metrowiec jeden nówka jest niezbędny, na 15, bo te trzy (505-507) które są IMHO to powinny być tam gdzie są Ikarusy.
Sejmik nie poręczy, tak jak niczego nie poręczał we Wrocławiu - prawnie to jest niezbyt możliwe, źródeł odnośnie Twojej rewelacji nie znalazłem. Jeśli jest inaczej - źródłem zarzuć, przejrzę, podyskutujemy. Ad "nie wymienia się tak, że tniesz masę aut, a potem kupujesz dwa wypierdki" - jeżeli dostosowujemy tabor do popytu na przewozy, właśnie tak się "wymienia'. A co do 15, może czwarty przegubowiec jest tam niezbędny dla spragnionych fotografii miłośników (tych od ślepej miłości, serca nie rozumu). W końcu jest jeszcze 12 deskorolek. ps. Nie pisz do mnie proszę "Morph"!