Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Przyjemność to jest jechać godzinę takim ikarusem po autostradopodobnej drodze z dużą prędkością z podkładem dźwiękowym © Raba 118 ™.
#15xx, zatem to zapewne ma D10, wiec to tez chyba robi swoje. a M11 cos ustrzeliles wkoncu ?
No trzeba przyznac, ze w tym PKMie przeguby ladnie "dzwiecza".
Aha, bo generalnie to ZTCW to #0xx, #15xx i #16xx maja D10, zdarzaja sie chyba tylko nieliczne wyjatki, ale jak to jest to by sie musial wypowiedziec jakis obeznany.
Akurat tu muszę przyznać rację, ze jazda po GOPie Ikarusem między miastami jest jak bajka
Z całym szacunkiem, ale dla normalnych pasażerów to nie jest żadna bajka, a męka. Abstrahując od tego, że taką trasę to się w cywilizowanych miastach pokonuje transportem szynowym. A co do tych ikarusów, to przejedź się nimi w czasie deszcze, jak zewsząd się leje na łeb:P
Dla niektórych bajka jak se sami liżą jajka ;P Co kto lubi Panowie.
z gołonoskich ikarow z 1990 , tylko 1588 ma D10, a zeby bylo ciekawiej pięciobiegową skrzynię.
1588 włożli D10 podczas NG w Biskupicach, 16XX,0XX wszystkie mają D10. Tylko parę M11 (może nawet i tylko jedna) i parę (może nawet i tylko jeden) 15xx ma D10 włożoną podczas NG w Biskupicach.
M11 to jest kilka (a przynajmniej bylo) numeracja w okolicach #265x