Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie wiesz Adrianie czy oni w tych nowych trampach przypadkiem czegoś nie ulepszyli ?
A do tego będą jeszcze Gemini? Bo kiedyś coś pisałeś na ich temat. Możesz dokładnie napisać ile jakich kupili? ;D
@jan: Spokojnie, będą i Gemini. Tylko, że na nie będę musiał zapolować na kursach dalekobieżnych. Żałuję nawet, że dziś nie chciało mi się czekać na Kudowę-Zdrój, bo może tam było coś nowego @WaReJ: To zależy o co pytasz. Nie jechałem nimi, więc się nie wypowiadam, ale pod względem wizualnym wszystko jest takie same.
Chętnie bym się nim przejechał,ale ty może będziesz miał możliwość jazdy nowym autosankiem i zrobienie zdjęć np.wnętrza.
Pomyślę nad tym. Póki jest wrzesień i w miarę ciepło staram się jeździć na foty na rowerze, ale od października odstawiam rower na przerwę zimowo-techniczną, więc będę poza Sanok wybierał się PKS-ami, także może się przejadę nowymi nabytkami.
Tak chodzi mi o środek głównie, bo na pierwszy rzut oka to widzę że drzwi inne jakieś
Akurat przednie tego typu są już standardowo montowane w Trampach. Co do środka to tak, jak powyżej napisałem-przejadę się nim to wtedy się wypowiem.
Przednia tablica przez pas przyciemniajacy przednią szybę jest mało czytelna dla kogoś kto czeka na przystanku, niby szczegół ale świadczy o tym jacy "fachowcy" pracują w tej fabryce
@Marek: Nic nie stoi na przeszkodzie, byś złozył CV u prezesa Autosanu i udowodnił, że potrafisz lepiej. Zapominasz o jednym: Autosan to nie Solaris, ani inna fabryka. U nas nie inwestuje się w kadry, dlatego autobusy są takie, a nie inne (większość pracowników jest po zawodówce). Poza tym nie pomyślałeś o tym, że to właśnie Veolia mogła zażyczyć sobie ów pas przyciemniający? w końcu prezes Autosanu ustalał z Veolią jak mają wyglądać autobusy. Poza tym niewykluczone, że za jakiś czas dadzą do tego Trampa wyświetlacze i wtedy będzie już trochę czytelniej.
Nie dzieki, za daleko, irytuje mnie to że nie znalazł sie nikt ani w fabryce ani w Veoli kto powiedziałby, hola, tak być nie może, klient ma nieczytelna tablicę, a potencjalny klient nawet jakby chciał zwrócic uwage dokąd autobus jedzie to też niewiele zobaczy albo nie zboczy jak sie bardzo nie postara. pozdrawiam
Myślę, że Veolii i tak to za bardzo nie obchodzi chyba, żeby kierowca tego Trampa zwrócił im na to uwagę. Pomijając już fakt, że autobusy miały zostać oddane na przełomie maja i czerwca, ale z powodu braku materiałów przyszły dopiero w sierpniu, więc odebrano je w takim, a nie innym wyglądzie byle tylko mieć nowe wozy na liniach.
To w Autosanie jest aż tak źle, że nie mają z czego robić? Na czym polega problem, nie mają kasy, czy dostawcy nawalają?
Nie mają kasy. Żeby wyprodukować np. 10 autobusów muszą brać kredyt, bo nie wystarcza na materiały. Na szczęście jest jednak optymistyczna wiadomość; pod koniec września Sobiesław Zasada planuje wzmocnić kapitał zakładowy Autosanu o 13 mln zł.
IMO wyświetlacze wg mnie to powinien być standard
A co ten trampek ma nad prawym reflektorem?
Czyżby jakieś obdrapanie?
W Veolii wyświetlacze pojawiają się tylko w autobusach na trasy dalekobieżne. Zresztą albo kierowcy już sie pogubili w ich obsłudze, albo się psuły, bo z Sana RSA 20Fn i Lidera RSA F591 je wyjęli.
Obdrapanie? skądże znowu. To nowe logo Autosanu (czyli bocian), które teraz pojawia się na każdym nowym autobusie.
Szkoda,że nie dali mu kołpaków.
Widziałem go dzisiaj, gdy wracałem ze szkoły, rozmawiałem z kierowcą na temat tego autobusu, mówił, że jest na poduszkach i ma opuszczanie i podwyższanie, natomiast kierowca innego autobusu mówił, że nie ma czym jeździć .. bardzo słaby silnik, z cumnisa , bardzo słaby i nawet nie nadaje się na dalsze trasy, np do Rzeszowa i mają bardzo mało miejsca, czyli wniosek taki, że dziadostwo! BArdzo są małe.
Dlaczego taki słaby mają silnik,ciekawe że w takim trampku jest obniżanie i podwyższanie autobusu.
Dlatego, że Veolia zamówiła takie autobusy. Pomijając juz fakt, że od paru miesięcy odwalają manianę. Co 3 miesiące zawieszają kolejne kursy i niektóre nawet rentowne (np. Kraków-Sanok z 12:05). Nie wiem, kto im wylicza frekwencję na poszczególnych kursach. Pomijając już fakt, że np. na trasie Sanok-Końskie czy Sanok-Besko olewają totalnie konkurencję (Kubuś jeździ z Sanoka do Beska za 1,50, Veolia za 5zł-jaki problem zejść z ceną również do 1,50 i zrobić mega promocję na kursy jadące przez Besko?) i później dziwią się, że nikt nie jeździ. Gdyby władze Veolii były zainteresowane mógłbym im podesłać cennik prywaciarzy jeżdżących z Sanoka tak, by zaczęli działać. Wątpię jednak, czy by się na to zgodzili.
Tramp 2 od środka: http://www.autosan.com.pl/produkcja/miedzymiastowe/galeria_0909/007.htm