Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Fajny ten lider,ciekawe jak się nim jedzie i jak wygodnie.
na pewno wygodnie, w końcu ma uchylane fotele i klimę. Zastanawiam się tylko, jak poradzili sobie z wygłuszeniem. Przykładowo A1012T RSA 95YE zakupiony w tamtym roku wydaje odgłosy, jakby w ogóle go nie wyciszali, za to A1012T RSA 99YL z tego samego roku jest bardzo cichutki. Choć w sumie rozumiem Autosan-jak nie ma pieniędzy na okładziny wygłuszające, a termin goni to muszą oddać autobus taki, jaki jest.
Właściwie nie. Może RSA 99YL jest ciut lepiej wykończony, bo w 95YE jest młody kierowca, który np. na dłuższych trasach (Sanok-Kraków) potrafi zamknąć licznik, więc ten wóz już trochę dostał.
Jaki to kurs byl i ile km?
Nie wiem, zdążyłem mu jedynie zrobić zdjęcie od tyłu. Zostało wykonane o 14:32, a wg. wyszukiwarki Veolii o tej porze nic kursowego nie jedzie przez Jurowce. Może to była pozakursowa podstawka na połączenie Sanok-Poznań z 15:30.
Zgadza się, widziałem go w Krakowie jak jechał do Poznania
Liaz 5256 back
@Adrian_: rozumiem. Pytałem z ciekawości, bo np. w kaliskich Liderach wyciszenie jest uzależnione od wyposażenia. "Gołe" egzemplarze są znacznie głośniejsze.
W przypadku sanockich Liderów to ich głośność jest podyktowana raczej słabym (lub brakiem) wygłuszenia. Poza tym wiele też zależy od dbałości przewoźnika o dany autobus.
Adrian nie pierdziel głupot.
Kierowca nie może zamknąć licznika ponieważ ma ogranicznik (kaganiec). Może jechać góra 100 km/h jeśli ma ten lider specjalne badania, jeśli ich nie ma to może jechać 90km/h.
W Gorlicach jest taki sam Liderek z tym ze z 2008 i ma ograniczenie do 100.
Widać na zdjęciu, jak nierówna jest linia okien z prawej strony ;/
Na to już nic się nie poradzi. Taki autobus został odebrany i taki musi jeździć.
Rozmawiałem kiedys zkierowcą, i mówił że do nas do Gorlic też maja przydzielić 2 takie liderki w pażdzierniku.
O, ciekaw tylko które. Nie wiesz może czy to będą nówki, czy też używki z Sanoka?