Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Piękny pojazd. Będzie obklejony w PKS Express?
8700 to za założenia wóz międzymiastowy więc czemu nie miałby jeździć do Warszawy?
Lepiej posyłać 8700 do Warszawy niż Sprintery, ale czy ekonomiczniej?...
Mało tego, czemu miałby nie jeździć do Zielonej Góry?
Będą jeździć na wszystkich pośpiechach. Ponadto, oprócz spronterów, do W-wy śmiga także solbus zamiast babci setry wystawionej na sprzedaż. A volva będą oklejone w barwy PKS Express, wszak po to powstała ta marka, by wydzielić pośpiechy.
Do Warszawy mogłyby jeździć, ale nie do Zielonej Góry czy Zakopanego, bo od tego są turystyki. Kilka razy wysyłali już Solbusa ST10 do Wrocławia, a Volva PKS Express do Czarnej Białostockiej, co jest moim dużym nieporozumieniem.
A co brakuje solbusowi? Jechałeś nim? Jest tak samo wyposażony jak volva. A swoją drogą miałem okazję porównać komfort jazdy volvem 9700 i mercem tourismo na trasie do Gdańska. Jazda mercem nie ma porównania. Jest dużo wygodniejszy i klima lepiej działa. Nie wiem po co sprzedają te merce.
No tak, jeszcze do niedawna wzdłuż i wszerz Polski jeździło się T120-kami, a teraz Volvo 8700, czyli wóz tej samej klasy a lepszej jakości, to mało
Sprzedają turystyczne komfortowe Mercedesy żeby je zastąpić międzymiastowymi twardymi Volvo, pasażer będzie wniebowzięty.
Trochę dziwne. PKS Białystok pozbywa się najlepszych autobusów...
i co z tej nówki volva jak ona jest w lising wzita a pks białystok ma ogromny kredyt a z tego co słyszałem to miesięczna rata to 115 tys zł i gdzie ten autobus ma niby tyle zarobic w ciągu miesiąca to jest nie realne
W tamtym tygodniu 2 razy wysłali do Warszawy H7. Kurs na okęcie o 15.35. I to ma być PKS Express?
Panie Majkel... Do Czarnej Białostockiej to i może wysłali Volvo, ale tylko po to, żeby wyrobic normę czasu pracy itp. 05:00 do Pierekał (czyli de facto do Czarnej) zawsze jeździ jakiś super sprzęt, bo kolejny jego kurs to Suwałki. Więc nikt tu specjalnie nie wysyła turystyka na 25 km.
Jestem za tym żeby Solbusa do Dąbrowy wysłali bo w centrali się marnuje a i możecie dać też Sprinterki I nie pogardzimy nawet Volvem 8700 na żwirówkę w sam raz
Pająk: Co ty pie.. Gdyby miesięczna rata była 150 tys zł, to by w ciągu kilku spłacili. W 15 tys. zł uwierzę, ale nie w 150 tys. Nim coś napiszesz - pomyśl.
Moim zdaniem H7 do Warszawy mogą śmigać bez problemu. Ale dziwi mnie nie co polityka wysyłania wozów na kursy pospieszne. Do Lublina leci H10 zamiast jakiegoś Expressu (nawet Solbusa), bo kurs obsługuje Sokółka. Do Hajnówki latają Travega - OK, bo są na sprzedaż i tak. Ale kierowca Expressu równie dobrze może wyrobić godziny innym wozem. Wysyłanie Expressów do Czarnej czy Supraśla mija się z celem. Solbus i A1012T są oklejone w barwy PKS Express - niech będzie. Ale niech obsługują bliższe kursy pospieszne typu Suwałki czy nawet Lublin.
Zapewnę na Solbusa, A1012T i naszego Lidera potrzeba kartę kierowcy - nie każdy ma. Nie każdy kierowca też może jeździć na Lublin. Hmm jeśli chodzi o naszego Lider i o to że jeżdżą H10tki to Ci powiem że H10tką na Lublin nie jest źle, ale przypominam że nasz Lider jest po też w Dąbrowie aby można było wynająć coś dobrego na wycieczkę, pielgrzymkę tudzież coś innego. Jakiś czas temu gdy nie było Volva(teraz już nie ma) to PKS przegrywał wynajmy z firmą Krix Bus z Augustowa. Długo by tu mówić o tym że czasem trzeba wysokim pokładem jechać na 'wioskę' Bo popatrz logicznie. Masz trasę i w niej jest kurs do Czarnej a potem do Suwałk to po co wpierw jechać H9tką do Czarnej a potem przesiadać się do lepszego wozu? To dopiero było by nie rozsądne.
A co do H7mki na trasie do Warszawy to nie jest tak tragicznie. Można by rzec że to tak samo jakby jechać Sprinterem, lecz ja mam jedno wielkie ALE w H7mce mało miejsca na nogi dla ludzi mego wzrostu (
Co do Hajnówki to raz czy dwa poleciał Mercedes o 14.05 na pospiesznym i już wielka afera. Nie wiem o co. Jakbyś zobaczył reakcje pasażerów na dworcu kiedy podjeżdża wysoki pokład to byś na każdy kurs wysyłał wysoki.
Druga sprawa kurs do Lublina. Tutaj mogliby przenieść obsługę na Białystok, fakt faktem nie chodzi już o wygodę H10 do Lublina, bo jeszcze pare lat temu większe trupy na większe trasy jeździły, ale o ideologię. Po to stworzona została marka Express, aby obsługiwać takie trasy.
Od Solbusa proszę się odwalić, bo jest całkiem wygodny. Jeździł na trasach lokalnych w Soboty i nie narzekam. Mógłbym nim nawet do Zakopca jechać.
Widzę, że coś co ma polski znaczek to od razu chłam, nieważne w jakiej klasie
Skowron ma rację. Kiedyś jechałem H10-tką do Włoch. Miał kibel, dywaniki, wygodne siedzenia i klimę, aler co tam. Stoimy w Austrii na parkingu. Podchodzi Polaczek i mówi, że nasz autokar jest zły. Dlaczego? - pytam. I odpowiedź - bo polski. U nas wszystko co plskie jest bee. Najlepiej wszędziejeździć volvami tudzież innymi markami. A solbus jest fajny. I gdyby fabryka popracowała nad jakością, to by istniała. Nasz solbus ledwo wyjechał z fabryki, a już musiał do niej wrócić, bo się zepsuł. Kilka miesięcy trwało, nim poskładali go tak, by PKS był zadowolony. Teraz jest wszystko ok. Ale w PKS-ie powiedzieli, że przez te wcześniejsze problemy to solbus już u nich nie ma szans. Podejrzewam, że tak postąpili też inni przewoźnicy.
Całe szczęście niektóre PKSy nie zainwestowały w Solbusa (np. Suwałki).
Ale zainwestowaliście w Irisbusy. Axer z kiepskim, paliwożernym silnikiem. $Niestety, państwowe firmy muszą organizować przetargi. U nas dlatego wygrał solbus, bo był najtańszy i tyle.
@Piotr_B: Ale Axer i tak jest lepszy od Solbusa, bo np. jest lepiej wykonany, bardziej komfortowy. Ale silnik nie jest aż tak awaryjny.