Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
PKSy kupią autosany z miłości lub używane z rozsądku więc i omniexpress nie jest promowane.
Rety, natychmiastowa diagnoza już po ośmiu minutach od dodania zdjęcia. Ale czy Ty naprawdę myślisz, że Scania tworzy swoją ofertę dla przedsiębiorstw PKS?
Tyle, że u nas jest Irizar i4. A ta sama lub prawie ta sama półka. Irizar generalnie w wielu państwach Europy pełni funkcję dostawcy międzymiastowych i turystycznych autobusów Scania i jego produkty są nawet przez Scanię sprzedawane toteż dublowanie oferty nie ma większego sensu.
OmniExpress to jest wysokopokładowy autokar turystyczny, a i4 to międzymiastowe kombi. Jest w Polsce w ofercie, ale Scania go nie promuje. Ale mniejsza o to - mnie i tak chodziło o najnowszy produkt, Scanię Touring
No rzeczywiście. Gra warta świeczki - dążenie do wdrożenia do sprzedaży na Polskim rynku chińskiego autobusu :] Ten autobus, to jedne wielkie zło, bo tu nie tylko chodzi o jakość która stoi pod wielkim znakiem zapytania. Im większy sukces ten autobus odniesie tym gorsze konsekwencje dla produkcji w całej Europie. A wracając do OmniExpressa, to nie jest to stricte autokar turystyczny. Jest pozycjonowany niżej.
Kto w ogóle potencjalnie kupiłby u nas taką Scanię Touring? Ilość luksusowych autokarów w naszym kraju można ukazać na palcach...
@Amalio Rai: chińczycy z roku na rok osiągają wyższy poziom rozwoju technologii, także jakość jest coraz lepsza. Tak więc niedługo może się okazać, że chińskie autobusy są wyższej jakości niż szwedzkie czy polskie.
@Adam dobre sobie. Jaki to wielki luksus z Touringa? W najlepszym przypadku jest to substytut Irizara PB. A tak po za tym, to właśnie po to będzie ona produkowana w Chinach by zbić z ceny i dać więcej za mniej. Także pytanie "kto by to kupił" jest nie na miejscu @empi dobre sobie po raz drugi. Nawet europejskie kraje taniej siły roboczej nie udowodniły jak dotąd, że można otrzymać to samo za mniejsze pieniądze, a co dopiero Chiny. Inna sprawa, że jak już pisałem - dobra jakość produkowanych przez nich autobusów Scania i sprzedaż, to tym gorsza wiadomość dla całej Europy. Było kwestią czasu aż ktoś odważy się na ten krok i przeniesie produkcję do Chin. Pierwsi okazali się Skandynawowie. Jeżeli odniosą sukces, to inni pójdą za ciosem i za niedługo będziemy się cieszyć, że chociaż coś w Turcji się produkuje.
Naturalnym działaniem jest poszukiwanie tańszej siły roboczej. Jeśli Irizar PB czy Touring nie zasługuje na miano luksusowego autokaru, to co nim jest? :>
Neoplan Starliner. I jakiegoś tam Touringa, do takiego towarzystwa nawet nie mieszaj.
Omni Express jest ew. kombi/turystykiem. Amalio Rai: jesteś w błędzie. A poza tym substytut PB to w żadnym wypadku nie jest "zwykły wóz".
Dawać mi go do INTERTRANS PKS S.A Głogów.Ładnie by się prezentował na wynajmach i na liniach pośpiesznych i przyśpiesznych