Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Tu akurat fajnie wyszło, bo się dopasowała czerwień dachów w tle i przez to zdjęcie jest takie "płonące";) Ale tak ogólnie ta reklama to największa porażka z całej nowej fali ( @ es,em tak, większa nawet niż #118), bo jest -przynajmniej dla mnie- mało czytelna tak na pierwszy rzut oka (a ludzie, których autobus mija na mieście, i którzy w zamyśle twórców tegoż dzieła mają być pewnie głównymi odbiorcami przekazu, raczej nie mają czasu mu się wnikliwie przyglądać, więc "cały misterny plan w pi*du"). Poza tym motyw płomyczków na burtach kojarzy mi się nieodparcie z golfem II tuningowanym w przysłowiowej stodole u Józka, no i biały przód pasuje teraz do całości jak keczup do deseru z owoców leśnych...więc przykro mi, Szymonie, ale nie mogę się z Tobą zgodzić...
Reklama jest świetna, bo 1. Przyciąga uwagę, właśnie przez te wieśniackie płomyczki i ja od razu zauważyłem "GS Opał i materiały budowlane", 2. Kolorystyka, jak już mówiłem, ktoś miał dobry pomysł i świetnie to wyszło, fakt faktem, że przód też mógł się palić, ale to autobus i przód czasem można odpuścić, 3. Cała rodzina reklam GSu jest świetna (może najgorsze na #456 bo czerwony przód miesza się z żółto niebieską reklamą) 4. A najgorsze z całej "fali" jest właśnie #118 bo ja dalej nie wiem co on reklamuje :P
Na pierwszy rzut oka źle nie wygląda, bo jest jednorodna, ale jak się już człowiek już przyjrzy to jednak wieje golfem:P A to czy reklama zwraca na siebie uwagę i to czy wiadomo co reklamuje to już nie nasz problem.
@es.em: Nie masz nic do zarzucenia? To zaklejone szyby Ci nie przeszkadzają? @Opolanin: W dużej części mogę się z tobą zgodzić, choć jak pisze HC brak czytelności to problem reklamodawcy. Mi kojarzy się nie z jakimś golfem, ale Solarisem z Warszawy;P
@DAN: Kij z tym i tak fajna reklama, a co do warszawskich Solniczek to wielki + dla Ciebie