Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
I tagów brakuje...
Irex startował z Meteorem w konsorcjum. To Irex ma bazę w Lublinie więc wydaje się słuszne że wszystkie wozy wiszą podpięte pod niego.
W tym wypadku wozy są dobrze podpięte. Temat był już wałkowany na forum LTEK.
Że co? Dobrze podpięte pod nie tego co trzeba właściciela? Wyjaśnij to logicznie bo nie rozumiem. @JP: Co z tego, że baza należy do Ireksu? W metryczce powinien znaleźć się właściciel wozu, a nie właściciel zajezdni.
Przyznam, że nie orientowałem się ściśle w temacie własności tych wozów, więc jeśli ktoś uważa że te przegubowe many powinny być inaczej podpięte i poda tu ku temu uzasadnienie, to niech to uczyni.
Ogólnie, to 5111 i 5112 z Oslo już są w ruchu, a nie ma ich w bazie przewoźnika.
A co do logo, to na prezentacji miały te MANy logo IREXu, więc chyba jednak bez sensu by raczej nie zmieniali loga na logo METEORa. Mogli to zrobić po to, aby przegubowce miały inne oznaczenia niż krótkie itd
Pytanie z innej beczki: zna ktoś dane dotyczące silnika? Moc, pojemność, ilu biegowa jest skrzynia itd