Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Autosan |
Body: | Autosan H6/H7 |
Engine: | Perkins Phaser 110Ti 79kW/107HP |
Gearbox: | FPS Tczew TS5-40 |
Design Of Doors: | 0-1-1, 0-2-0 |
Możesz napisać H6-10
Przecież to jest H6-20, ponieważ nie jest to wersja lokalna tylko miejska.
Z tego co ja wiem to: H6-06 ma jedne podwójne drzwi, H6-07 ma jedne pojedyncze drzwi (i to jest wersja lokalna), H6-10 ma dwoje pojedynczych drzwi, H6-20 ma jedne podwójne drzwi, a drugie pojedyncze, H6-56 jest furgonem na podwoziu H6 (więźniarki, pogotowia technicze itp)
To ten co miał wypadek - czołówka z H10 - mam fotkę. Czy ktoś wie kiedy to było, gdzie i co się dokładnie stało?
Nie wiem na 100% ale z tego co słyszałem to jest nowa 25 bo starą po wypadku trzeba było skasować. A stuknął się (chyba na Zielonej) z prywatną H10 której kierowca był na podwójnym gazie.
To pewnie jest stara tylko wyremontowana - ma ten sam numer rejestracyjny.
Chłopaki, co to za bzdury? H6-06 to miejski z podwójnymi drzwiami po środku produkowany do 1996, H6-10 to wersja międzymiastowa z pojedynczymi drzwiami klamkowymi (widzicie tu klamkę?!) a H6-20, następca H6-06, występował albo w takim układzie drzwi, albo te między osiami były dwudrzwiowe. Rety i przez 3 lata wszyscy wierzyli w te bzdury, że to H6-10 jest? :|