Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ehh, proste to mościpanowie jest Auto zapewne całe swoje życie jeździło u francuskiego przewoźnika. Potem zostało najprawdopodobniej kupione przez handlarza pochodzącego z Niemiec. PKS PT kupiło go od ów handlarza, a niemieckie wywozówki musiały zostać zdjęte w celu zarejestrowania auta w kraju. Taka oto polityka nieskomplikowana
rafwlkp: Ale autobus jeszcze nie został zarejestrowany w Polsce. Po co był ten cyrk z wywozówkami, skoro mieli oryginalne tablice?
Najprawdopodobniej zakupili auto w Niemczech, mają fakturę zakupu z Niemiec, więc musieli wykupić wywozówki. Po drugie często się zdarza, że francuskie tablice wywozowe są droższe, a w Niemczech kosztują one tylko 110 euro wraz z ubezpieczeniem, dlatego nawet jeśli to auto zostało zakupione bezpośrednio we Francji, to do granicy Niemieckiej jechali na oryginalnych, francuskich tablicach, a w Niemczech dla ubezpieczenia wykupili niemieckie. Tak się robi aby zaoszczędzić kosztów.