Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Mogliby jakaś bulwę tak pomalować zamiast gwałcić zwykłe 105tki :P
Bardzo ładne, tak samo jak tu: http://phototrans.eu/14,399820,0,Konstal_105Na_2005.html
Klima w całym pojeździe czy co to jest na dachu???
Walnąć na czarno pas między światłami i już by to mniej wsiowo wyglądało :]
Dobra, ochłonąłem, mogę się wypowiedzieć Bardzo fajnie to wygląda, z pominięciem faktu zabudowy na dachu. Obudować klimę - ok, ale jak już się na siłę wyciąga te blachy to trzeba było cały dach tym obudować. No i niekoniecznie musi to być takie wysokie (poza klimą).
Powiedział bym coś, ale postanowiłem od dziś nie kląć :P
Gdyby nie ta czarna dziura z przodu i dziadowskie rączki od lusterek to całkiem przyjemne dla oka.
m72
Był by na R4 ale z nowym rozdziałem trafił na R3 tak samo jak kolega za nim. Oprócz tego: ma wyświetlacze rodem z Swinga. Nawet tylni wyświetlacz jest tak wielki jak w Pestkach.
Myślałem że to TATRA a to 105NM.
Tak właśnie będą wyglądać wagony po NGIII.
Dobre dobre, aż żal, że na R-1 nic takiego się nie pojawi..
Krystian, Ty farciarzu A kurde byłem wtedy niedaleko i piłem browar ;] Zresztą 1470+1469 był już rano widziany na próbach na ul. Wolskiej... I akurat skład ten jechał do swojej nowej zajezdni @nikoś: 1406+1405 był już wcześniej na R-3, więc nie siej dezinfo (kolejny raz zresztą). I na koniec jeszcze jedno pytanie: co to znaczy 'tylni'? :> /kl
Mam rozumiem, że TW zatrudniły Lady GaGę jako stylistkę ? :> Tragedia...
Zdjęcie jest składu 1470+1469 który do remontu trafił z Żoliborza a teraz po przenosinach w drugiej połowie grudnia trafił na R3. Teraz rozumiesz. Tylni czyli tył wagonu 1469.
Kolega za nim również trafił do R3. Nie pisałem że należał gdzieś indziej. Chodziło że kolega za nim również trafił na R3 bo przecież nie wszyscy czytający tą galerie wiedzą gdzie który wagon stacjonuje. I przestań się mnie czepiać. Czołem.
Zdaje się, że to ty nie rozumiesz co się do ciebie pisze. Bo akurat przenosiny #1470+1469 z R-4 na R-3 zostały tu wyjaśnione już przynajmniej dwa razy. Natomiast jak formułujesz zdania, z których wynika co innego niż chciałeś przekazać, to mogę tylko pogratulować! ;] Aha, w języku polskim słowo 'tylni' jest błędem - zapewne chodziło ci o wyraz "tylny" :-> I dopóki będziesz pisał bzdury, to możesz być pewien mojego "czepialstwa". No chyba, że liczba tych bzdur przybierze niebezpieczne rozmiary (bo to już nie pierwszy raz; vide informacje o Swingach), to wtedy podejmiemy inne kroki. Czołem /kl
Jakoś nie widzę by przed moim pierwszym postem była jakaś wzmianka o przenosinach. A o Swingach to powiem tyle że ty jesteś w błędzie do Euro 120 sztuk czyli do 06.2012.
33 2010r ( 31 dostarczono a dwa zaległe na początku 2011), 45 2011r, 42 01-06.2012 ( po 7 miesięcznie ) po 06.2012 liczba ta spadnie do 4 w miesiącu.
Na 'tramwarze' stoi, że wagon 1405 jest tylko doczepą, co potwierdza to zdjęcie. Czy on ma tam złożony pantograf (tak się wydaje), czy go w ogóle nie ma?
Na pewno pantograf miał, gdy go na początku zeszłego tygodnia widziałem. W TW nie stosuje się kabli WN między wagonami ani doczep biernych. Chyba, że się coś w tej materii zmieniło.
Ale fakt, patyk 1405 wygląda na złożony.
@nikoś: za to ja widzę, że z twojego komentarza to wynika... I skoroś taki pewny swojej wiedzy o Swingach, to pochwal się źródłem tych "rewelacji". Bo jakoś kolejny twój "koment" nie bardzo mnie przekonał ;] @madve: gdzie Ty widziałeś na wzmiankowanej www, że #1405 jest tylko doczepą? :> /kl
A z tyłu, dalej, następny skład złomków z czarnymi oknami :X
1405 na pewno nie jest doczepą, ani czynną ani tym bardziej bierną, za to jest przystosowany do jazdy solo. Widocznie był zepsuty na widocznym zdjęciu.
1405 jest przystosowany zarówno do jazdy solo, jak i do jazdy w składzie, ale z podniesionym własnym pantografem.