Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ten sam Blue-Line jest głównym udziałowcem PKS-u Stargard. Do dziś spłacają ostatniego z czterech zakupionych Solbusów.
To zależy, kiedy były kupione Solbusy dla Stargardu. Te z PKS Leżajsk udało im się spłacić w ok. 3-4 lata.
W takim razie PKS Stargard musiał mieć problemy finansowe już wtedy, skoro spłacanie jednego Solbusa zajęło im tyle czasu.
Sprzedali już wszystkie 3 dworce autobusowe, jakie mieli, by załatać dziurę finansową strat poniesionych na nierentownych przewozach i kupić 7 używanych MAN-ów w 2009 roku bodajże. Natomiast Solbusów mają łącznie 4, z których jednego jeszcze spłacają.
Ech, skoro część ich przewozów jest nierentownych to mogli wpakować to kasę w busy i uratować niektóre połączenia. Typowy błąd PKS-ów-zamiast szukać oszczędności naściągają paliwożernych używek z Niemiec, żeby jeszcze bardziej pogłębić straty.
Tak właśnie zrobiono. Zakupione MAN-y "UEL 292" palą więcej niż H9.