Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Ikarus |
Chassis: | Ikarus 260 |
Body: | Ikarus 260 |
Engine: | Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3 |
Gearbox: | Csepel ASH-75-2 |
Design Of Doors: | 2-2-2 |
Rejestracja #SPI F390 I dopisz w opisie, że to teren VBH Polska sp. z o. o.
Nie, sory, rejestracja jest dobrze Ale opis możesz uzupełnić
Hmmm, to nie jest #SPI F390, twoje zdjęcie przedstawia inny pojazd niż ten
Właśnie teraz się zorientowałem, bo mr Tarnawski zamienił ich rejestracjami, sory za zamieszanie, a moje zdjęcie już przeniesione pod właściwy pojazd.
Jednego trupa mniej...
PKM ty sie nie wypowiadaj bo ten ikar był w sto razy lepszym stanie niż najlepsze świerklanieckie Ikary
A Ty co? Jesteś mechanikiem tam czy kierowcą w tej dziadowskiej firmie? Chopie, weź nie porównuj starego zdezelowanego hebla bez remontu z ikarusami po remontach... Popatrz na to zdjęcie i zobacz jaka to jest ruina...
nie jestem ani kierowcą ani mechanikiem tam ale miałem okazje jechać tym i paroma swierklanieckimi egzemplarzami po KZNSie i w porównaniu do świerklanieckich 260 - tek w której co prawie każda nie licząc 0206 i 0207 ma rozheblowany lewarek tak ze lata po całej kabinie i układ kierowniczy który konserwacji nie widział już dłuższy czas to ten chodził nienagannie
Aha, czyli ten nie miał rozheblowanego lewarka i był super? Weź się nie ośmieszaj, w mało którym Ikarusie nie masz rozheblowanego lewarka, bo są to skrzynie przesuwne. Zależy też jak sobie ten lewarek ustawisz. Co do Ikarusów z szkrzyniami "6" to się zgodze, bo tam lewarki latają po całej kabinie. Co masz na myśli "nie widział konserwacji dłuższy czas"? Układu kierowniczego się nie konserwuje, zakonserwować to możesz sobie podwozie albo ogórki w słoiku.
stan techniczny zależy od obsługi technicznej czy umie naprawiać i od kierowców jak o niego dbają i od rozkładu Lini na której kursuje Kolejny po ampexie,rzeczkowskim przewożnik bez rezerwy ciekawe co zrobią jak się który wóz popsuje?
http://www.bushandel.pl/1970587.html?lng=pl mogli by to kupić albo inny z mzkp
Nareszcie trafi tam gdzie powinna trafić reszta taboru tego nędznego przewoźnika.
Kolejnym nędznym przewoźnikiem jest Rzeczkowski...
złom