Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Odnośnie ostatniego zdania - na pierwszym planie rozpoczynający dogorywanie kanciak... Nie, nie chcę wywoływać kolejnej wojny. Smutno patrzeć na coś co jeszcze lśni, a pod chmurką zdechnie. Ale mam nadzieję, że motorowi z R4 tak jak zapowiadali będą robić te "honorowe" rundki dla rozruszania kanciaka...
/Nie chce mi się logować. MC.
Nie od dziś wiadomo, że miejsca na zabytki jest za mało. Nie od dziś wiadomo, że póki nie będzie muzeum, to zawsze będą "przepychanki" o poszczególne wagony. Nie od dziś wiadomo, że do tego czasu coś na powietrzu będzie stać musiało. Uważam jednak, że jeśli była to jedyna możliwość powiększenia kolekcji to warto! Zwłaszcza, że kierownictwo R-4 obiecało objeżdżać wagon. No i ta wiata też tam prędzej czy później powstanie /kl
:) ja mogę go i nawet raz w tygodniu objechać
tylko trzeba by uprawnienia zrobić bo na 102 nie mam
Ależ masz! W stolicy uprawnienia pewnikiem podpisał z up. Prezydent m. stołecznego Warszawa, mnie podpisał z up. Prezydent m. Gdańska Te prezydenty to goście z gestem: jak pozwalają to na każdym typie od razu. Szczodry gest, nie? Choć ostatnio gdański ICR rzucił mi w twarz: no tak, portowiak, wszystko jasne, zajechał helmuta (sam siebie spychałem) po czym obraziłem się i wyszedłem z wagonu (brak oficjalnego przeszkolenia na typ w firmie) na co pan ICR strasznie się oburzył, że tak nie można, że On tu jest sam, że nie daje rady, itp. Te całe uprawnienia to pic na wodę, powinno być przeszkolenie (zaznajomienie) na typ i tyle. Jak masz kat. B to nie robisz na VW czy AUDI tylko na sam. osob.
Miejsce dla sprowadzonych wagonów to jest wg mnie na warsztatach, a nie pod dachem na R3. Ostatecznie, oczekiwanie na remont spokojnie mogą odbywać pod chmurką, w obecnym stanie niewiele im zaszkodzi, a kanciak powinien był pozostać w hali przynajmniej do końca okresu zimowego. No i jeśli już to kanciak ma stać pod chmurką, to równie dobrze mógłby to robić na Mokotowie... Więc zgadzam się z MC: to rozpoczynający dogorywanie kanciak... smutne... bo najdalej za rok będzie trochę pordzewiały, trochę bardziej wyblakły i jeszcze trochę bardziej niesprawny.
No proszę - Lipton myszkował po moich śmieciach . hehehe
@Lipton: A jaka jest sytuacja z zabytkami z Żoliborza (tj 102Na-42,13N-795) ?
@swinx 606: oj, u nas trudno zdobyć "przeszkolenie" na 'stodwojkę'... @Herbatnik: wszystko co napisałeś to prawda. Ale spróbuj u nas pojechać wozem 102N :-> Wierz mi, że naprawdę niewiele osób może tym u nas "powozić". @kzielinski: nie chcę wywoływać kolejnej dyskusji (bo w zasadzie już wszystko zostało napisane), ale wierz mi, że też żałuję, że #5 musi tu (miejmy nadzieje, że chwilowo) stać. Ale czasami trzeba wybrać "mniejsze zło". Zaś co do stania na R-3, to zajezdnia (w postaci kierownika B.) kategorycznie się na to nie zgadzała. I powiedzmy sobie szczerze: pozbyli się problemu. Bo sam wiesz jak "sprawny" jest ten wóz... @krzycho77: no czasami zdarza mi się i do Was wpaść ;-] Więc miejcie się na baczności @Jacek: dużo razy jeszcze o to zapytasz? A sytuacja jest taka, że stoją i "gniją"... /kl
w tle 4EGTW, o k*** jak on wygląda nigdy tak żadnego tramwaju nie widziałem!!!