Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Taaaak, jutro na pewno, jak zaczną ciąć gdzieś za miesiąc to będzie dobrze. A co do holowania to zauważ że ex niemierzyn ciągnął do kasacji ex niemierzyn.
no i ostatni oryginalny 105N poszedł... może 720 też potną? a co będzie z 713? też kasacja?
Łukasz się cieszy, że ktoś to uwiecznił na zdjęciu, bo sam był w pracy i nie mógł @Paweł: opis jest lekko metaforyczny. W sobotę 12.03 po raz ostatni wóz jeździł, a już w niedzielę zaczęto go rozbierać. @martines: to był mój ulubiony 105N na EZG, jedyny oryginalny z małymi szafkami i stycznikami w stopniach drzwi. Rzadko się psuł i był lubiany przez motorniczych. Niestety kasują go z uwagi na przegnity szkielet.
Hmmmm motorniczowie go lubili? :> To czekam niech się jeden konkretny golęciniak tu wypowie. Marcin, 713 na szczęście jest uratowany, ale jeśli zostałby na pogodnie to cięcie by go nie ominęło.
Myślę, że nie tylko zgniła blacha była problemem kasacji ale również przebieg przejechany (w Km). Hmm szczerze szkoda bo to jedyny oryginalny 105N, który pozostał na EZG po zamkniętym Niemierzynie (pamiętne białe obręcze niczym Orient Express ale stan techniczny? To pozostawia wiele do życzenia: rozłączanie jazdy, zaniki hamowania coż więcej wymieniać