Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To może ktos dopisze kiedy było to NG ?
Jakoś rażą mnie takie siedzenia w Ikarze. Jak dla mnie powinny być tylko i wyłącznie standardowe z dermy
Ważne, że go wyremontowali a nie odstawili. Znam kilku ''miłośników'' którym nie pasuje za równo to jak odstawią jakiegoś Ikarusa czy też wyremontują. Albo częste narzekania, że złomami bez NG nie da się jeździć, to ja już nie wiem co by im spasowało :|.
Przy tak potężnych kosztach i zakresie remontu mam prawo się czepiać. Obecnie jeżdżące wozy w Gliwicach w większości nie mają jeszcze nawet 10 lat po NG, a już wyglądają kiepsko - a wszystko to wina właśnie niskiej jakości remontów. Kto jak kto, ale ja w życiu nie napisałem, ze źle się stało, że wykonano NG. Z uporem powtarzam tylko, że w wielu miejscach zastosowano nieodpowiednią/nietrwałą technologię. Mylisz fakty.
Ja nie mówię o Tobie. Prowadzę konto o PKM Sosnowiec i często czytam narzekania jak to źle i nie dobrze, że go odstawili lub kupili to czy siamto. A czy były kiedyś przypadki tego, że wysyłali z Polski Ikarusy do Węgier?
Do czeskigo robota : 4330 przed wrześniem 2010, 4387 przed 27.12.10 a reszta jakoś w tych granicach. Do PKM&WPK: gdzie jest Solec? ps:niech w 4334,4256,4277,125 zrobili NG ale nie wymieniali przodów i zostawili tą zaje... drewnianom obudowe i nie dawali wświetlaczy i zostawili te gitne plstikowe krzesełka a w 4256 zostawili czarne porencze
Ale fajny Ikarus jego nazwa powinna być Manus NG280 hehe