Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Irizar |
Chassis: | Scania K94IB |
Body: | Irizar Century II |
Przecież (po zalogowaniu) widać kto i kiedy edytował dany pojazd... Jeśli po Tobie jest tylko 1 osoba, to sprawa jest jasna
No tylko ta osoba nie przyznaje się do winy A ja chyba będę musiał numery drugi raz dopisać...
O ktorej ten autobus odjezdza z Warszawy do Olsztyna o ktorej ten autobus odjezdza z Olsztyna do Warszawy.
Jacku, nowe numery taborowe nie mogły być nadane przed 2008 rokiem. Którą datę uznać za koniec używania starych numerów taborowych? Czy w NDM też już korzysta się wyłącznie z nowych numerów?
Nowe numery (jako księgowe) istniały już w 2001 roku i to jest na 100% pewne, tyle że początkowo były pisane AI013, a w którymś momencie zrezygnowano z tego. Nawet DABy miały nadane numery księgowe z literką. Ponieważ wozy zakupione w zeszłym roku już nie miały nadawanych numerów na 90000, to byłbym za tym, by wpisać jako rok rezygnacji 2010 lub 2011. Z przyzwyczajenia niektórzy korzystają jeszcze ze starych numerów.
Odjazd o 9.00 z Warszawy, powrót o 15.45
Żeby te nowe numery miały na Tewube ręce i nogi, trzeba ustalić konkretną datę zdjęcia starych, konkretną - więcej niż 4-cyfrową.
Nie stosuje się starych numerów od wprowadzenia do rozliczeń nowego systemu informatycznego tj. od 1.01.2011.
No i takie info mogłeś zarzucić w opisie pod pierwszym zdjęciem Polonusa, które wrzuciłeś po wpisaniu księgowych, żeby lud wiedział o co w tym biega.