Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To że wycięto kilka kursów, wg. mnie nie było złym pomysłem, jednak zrobiono to w dość dziwny sposób, bo wycięto kursy które zazwyczaj jeździły dość "pełne"...Linia "4" będzie miała dużo mniej kursów bo przecież tak jak i w mieście (ale i na wioskach Borowice, Przesieka) prawie każdy ma samochód i z komunikacji "zbiorowej" korzystają tylko studenci, rzadziej emeryci (bo i ich stać na samochód). Z czwórką to w ogóle powinno być że jeździ (w godzinach porannych dowieść ludzi do szkół i w popołudniowych żeby przywieść ich do domu). Mnie najbardziej boli to że zlikwidowali "1/3" (czyli 20%) mniej kursów "1" niż teraz i zmniejszenie częstotliwości kursów linii "9" przecież zawsze kiedy "9" widzę jedzie załadowana. Kolejna sprawa to to że autobusy jeżdżą stadami, będą jeździć dalej, bo widać że nikomu się nie chce tego zmienić...
Szara polska rzeczywistość... Zrobimy wiele rzeczy na nowo, będzie duża reforma tutu rutu tutu srutu, czyli wyrzucimy pieniadze w błoto i pojdziemy po najmniejszej linii oporu i wytniemy kolejne kursy... Szkoda słów po prostu. A najlepsze jest to, że tyle czasu im to zajęło. A przypominam, że durny pomysł kolei miejskiej jest dalej realizowany...
No właśnie na 1 wywalili kurs o 7:25 z Orzeszkowej, którym podróżowałio mnóstwo uczniów nie wiemmjakikm cudem wyszło,że ten kurs jest nieopłacalnmy skoro poróżowali nim sami uczniowie. Jedynkę pocięli strasznie
Niestety, tak jak pisze KamilJG, kretyńska SKM nadal jest realizowana. Jak czytam ile ma to kosztować pieniędzy to wściekłość mnie zżera, że wyrzuca się pieniądze w błoto zamiast odmłodzić rozsypujący się tabor autobusowy i zacząć w końcu kupować fabrycznie nowe 12 metrowe autobusy. Ten prezydent oszalał. Do tego niekompetentni urzędnicy, którzy nie mają nawet pojęcia jakimi ulicami kursuje dana linia i kasują kursy, którymi jeździ sporo osób. Linia "1" to tylko jeden z przykładów. Kolejny to "27", która została utworzona właśnie po to, aby połączyć Zabobrze i Cieplice z Tesco i CH Echo. Po zlikwidowaniu przejazdu przez ten market pojawia się pytanie- po co ona w ogóle ma jeździć. skoro pod Tesco była największa wymiana. Generalnie najgorzej będą mieli mieszkańcy Piechowic, gdyż zmniejszenie kursów, które zawsze są napełnione spowoduje, że jazda autobusem stanie się jeszcze większą udręką, bo przecież więcej przegubów na jej obsługę nikt od września nie da. Zresztą na wszystkich podmiejskich nie jest za ciekawie. Coraz ciężej dostać się do miasta.