Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
No cóż, mogłeś widzieć tylko rezerwę w postaci 105Na. Jedynie po 7:00 rano z Kurdwanowa rusza wtyczka w postaci 13-04 (3x105Na) i robi pół kółka przebierając się w Bronowicach Nowych na "13" a także skład 3-11, która jako "24" dojeżdża do Bronowic Nowych, tam przebiera się na "13" i jedzie do Bieżanowa, po czym startuje stamtąd jako "3" i jeździ tak do 18:20 i znów ubiera się jako "13" i tak do wieczora. Ach, te podmiany - fajna sprawa. 3-11 najczęściej obsługuje skład 893+894 z wyświetlaczami (reklama PKT). Ułatwia to motorowym sprawę z wymianą tablic. Trochę biegania z tym jest.
24 to sztandarowa LINIA tego wozu, podobnie jak i LINIA 6 która tesh kursuje na Kurdwanów i tesh śmigają na niej same NGT6 i czasami NGT6/2 . Od jakiegoś czasu NGT6 stale na lini 8 co jest Bardzo dobre bo Bombki docierają nie tylko do Pętli na Rydla jak w przypadku lini 24 tylko dalej na BRONOWICE nowe , gdzie torowisko tesh jest nowe i fajnie się tam zasuwa:)
A mnie zastanawia czemu 24 nie jeździ na Bronowice nowe i czemu tak bardzo dubluje się z 13.
To proste - kurdwanowianie potrzebują dojechać w te same miejsca co bieżanowianie, a więc do ścisłego centrum Krakowa. A do Bronowic Nowych nie kursuje, bo albo miasto musiałoby dorzucić kasy, albo musiałoby jeździć rzadziej - a i tak jest zaprane...
ale np: 13 mogła by zawracać na Bronowicach a 24 mogło by jechać DALEJ.........
Ta 105Na to była rezerwa w postaci 893+894.