Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Podoba mi sie tablica z informacja o promocji;)
Teraz na wszystkich kursach pospiesznych jadących przez Krosno taką stosują ze względu na busiarzy.
Co do MKS-u na forum inwestycji pojawiła się taka informacja: " w najbliszym czasie zostanie rowniez przeorganizowana calkowicie komunikacja miejska zostana zlikwidowane wszyskie kieszeniowe przystanki tak jak na w.w alejach wp. zlikwidowane rowniez beda wszystkie nierentowne kursy gdyz miasto ponosi ogromne koszty zwiazane z ich utrzymaniem ponadto władze chca zachecic mieszkancow do pozostawienia samochodow pod domami i dojezdzania do pracy komunikacja miejska co bylo zaniedbane przez ostanie lata bardzo mocno ponadto caly rozkład jazdy zostanie przeorganizowany i ulepszony". Może w końcu będziemy mieli ogarniętą komunikację miejską
Jasne, już Ci Pan Borowczak przeorganizuje tak jak wjazd na cmentarz przy rondzie. Poza tym usuwanie przystanku przy al. Wojska Polskiego to istna głupota. Tam jest przecież pętla linii 1 i 1A. Ciekawe gdzie ją w takim razie chcą przenieść ?
Uważam że km powinna się opierać na kilku liniach miejskich (np. 0, 1, 29) ze średnią częstotliwością 30-40 minut, a ich uzupełnieniem winny być linie podmiejskie (np. 13) ze średnią 60 minutową częstotliwością. Oczywiście 5 bez zmian :P. W zupełności by to wystarczyło. No i zostawić rentowne kursy szkolne/pracownicze bez zmian (np. 2, 3, 8, 10, 12, 15, 17A, 38). A rozkład ułożyć tak aby ułatwić system przesiadkowy i wprowadzić np. bilet 30-60 minutowy.
Przede wszystkim jeśli miasto chce zachęcić sanoczan do odstawienia aut i przesiadki na km to powinni zainwestować w tabor. Jeśli przynajmniej połowa obecnego taboru, tj. 13/27 autobusów będzie niskopodłogowa to wtedy ludzie skorzystają. I oczywiście dla wszystkich, a nie tylko dla pasażerów linii 5.