Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | Jelcz |
Chassis: | Ikarus 260 |
Body: | Jelcz L11/M11 |
Engine: | Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3 |
Gearbox: | Csepel ASH-75-2 |
Design Of Doors: | 2-2-2 |
Zmień rok produkcji na 2011, szacuneczek!
Lakier akrylowy, pod nim podkłady w zależności od powierzchni akrylowe lub epoksydowe no i oczywiście różnego rodzaju szpachlówki natryskowe oraz zwykłe. Numery RAL - kremowy: 1013 i czerwony: 3002.
pięknie Będzie świecić jak psu jajca. Takie pytanie... ilu was ogarnia ten autobus? Jacyś "profesjonaliści" czy "amatorzy"?
Ilu robi to zależy od dnia - w każdym razie chyba na raz nie robiło więcej niż 8 osób bo zawsze komuś jakaś godzina nie pasi. Remont prowadzony jest przez "amatorów" którzy powoli stają się "profesjonalistami" ale pod okiem "profesjonalisty" który służy pomocą, radą i pomysłami. Czasem pomagają też mechanicy z MPK bo nie wszystko jesteśmy w stanie sami zrobić. A czasowo remont trwa tyle bo prace prowadzimy przeważnie raz lub dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych - to wychodzi zazwyczaj do 10-12h roboczych tygodniowo. Co ważne to wsparcie MPK - narzędzia mamy pożyczane za darmo a wiadomo, że bez tego nie da się nic zrobić.
Skrzynkę z narzędziami to sobie kupcie swoją, bo na trasie nikt wam nie pożyczy
Skrzynki z narzędziami z Leroy-Merlin teraz można kupić, jakość wykonania może nie powala, ale na potrzeby serwisowania jednego pojazdu powinna wystarczyć
Akurat do takiej pracy potrzebne są porządne narzędzia. My skręciliśmy już jakieś klucze.
Prezentuje się wspaniale! Na waszym miejscu postarałbym się jeszcze o oryginalne dętkowe, trójdzielne felgi, na wzór Bydgoszczy.