Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A może by go tak wpisać jako H9/I? Źródła mowią, że prototypy z tej serii powstawały dopiero w 1976, ale kto to wie dokładnie...
Ja myślę, że taki okaz zasługuje na własną serię. Po włączeniu do H9-2x utonie w tysiącach zwykłych H9-21 duch wszelki o zapomni o tym rodzynku.
Moim zdaniem to najzwyklejszy H9-2x tyle, że na papierach starego autosana. Podmiana podczas remontu czy coś w tym stylu.
Podzielam zdanie @Siostry Reprymendy Wg, mnie na bazie prototypu powstała inna H9tka (najzwyklejsza H9-2x) , no i stąd ten rok w dowodzie To podobnie jak te 'nówki' dla Veoli
No mamy dwie możliwości. Albo jest to podmieniony wóz na starych papierach, albo faktycznie prototyp, który przynajmniej jeśli chodzi o nadwozie nie odróżniał się niczym od późniejszej wersji seryjnej (i to jest fakt). Na pewno nie ma to nic wspólnego z H9-01, ale to nie ja go w ten sposób wpisałem.
To musiała być jakaś podmiana na młodszego, ja widziałem już taki proceder wykonany w 1993 roku na autobusie z ZZGNiG Zielona Góra podczas remontu w Grodzisku Wlkp. A w Czerwieńsku w PKP mieli Autosana H9-35 zakupionego od WPKM Zielona Góra, który po remoncie też stał się H9-21.
Może i to była podmiana, ale z drugiej strony dlaczego nie miałby to być 36 letni prototyp? Może się w życiu nie najeździł, tutaj w gminie to zbyt wielu kilometrów nie robi (ma na codzień do pomocy jeszcze dwa wozy).
Musiałby przeskoczyć kilka wersji, które były po drodze. Też jestem za podmianką.
To akurat może być wynikiem remontu, grunt, że wymiary prototypu były takie same.
No z tym wywietrznikiem to jest bardzo dobry argument Dysponuję robionymi na szybko zdjęciami boku http://imageshack.us/photo/my-images/683/img0198my.jpg/ oraz tyłu - mocno pod słońce, ale coś tam widać http://imageshack.us/photo/my-images/8/img0203dr.jpg/ Obejrzyjcie w dużej rozdzielczości.
No ja mam już pewność, że to podmiana - zbyt wiele elementów się różni. To zwykły H9-20/21.
To zaraz posprzątam. Cieszę się, że udało mi się nakłonić Was do dyskusji Chciałem uporządkować tę kwestię, bo Bledzew to mój trzeci dom.
Gmina wystawila autobus na sprzedaz.
Hmm, jednak to będzie H9-01 "Urząd Gminy Bledzew informuje o ogłoszeniu przetargu na sprzedaż autobusu AUTOSAN H9-01, rok produkcji 1975, nr rejestracyjny FMI E123, liczba miejsc 38, wskazania drogomierza 221 510 km, data pierwszej rejestracji 31.01.1975 r., ważność badań technicznych 22.08.2012r, pojemność silnika 6540 cm3. Cena wywoławcza –4000 zł + VAT."
Chłopie ustalone już, że w papierach jest jedno a w rzeczywistości drugie. To wg papierów jest H9-01 podmieniona podczas któregoś remontu na zwykłą H9-20/21.