Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Czyli nowa numeracja ma przebiegać wg schematu I - kolejny numer nie mający związku z rokiem wprowadzenia do taboru?
Jak już jesteśmy przy pojazdach Polonusa, to chciałem napisac kilka słów o niedawnych zakupach w postaci Van Hool T815CL. Przy zdjęciu wozu #P030 Melon napisał "Nie jest to idealny autobus na tą trasę, ale mogło być gorzej." Chodzi o kurs Warszawa - Mrągowo - Warszawa. Tak, mogło być gorzej i zdecydowanie było.... Otóż niedawno jechałem z Warszawy do Przasnysza wozem #P028 (kurs do Bartoszyc z g. 7.45). To jest po prostu kpina z pasażerów, żenada, wstyd, resztę tego typu określeń każdy może sobie sami dopowiedzieć, bo musiałbym już używać niecenzuralnych słów. Solaris Urbino 12 byłby znacznie bardziiej komfortowym wozem. To belgijskie "cacko" ma siedzenie prawie identyczne jak w miejskim autobusie, oparcia sa mniej więcej podobnej wysokości. Odległość między siedzeniami jest mniej więcej taka dla dzieci do IV klasy szkoły podstawowej. Po prostu nie ma jak normalnie siedzieć, to się nie nadaje nawet na kursy lokalne! Już nie wspomnę o tym, że coś tam w tylnym moście lub skrzyni zgrzytało przy odjęciu gazu, że w Pułtusku nie mógł się radzić pod górkę, na rondzie, także pod górkę ledwo ruszył z zerowej prędkości. Skoro nawet kierowcy mówią, że firma kupowała te wozy chyba "na wagę" to o czymś to świadczy... Widzę, ze ten do niedawna jeden z lepszych PKS-ów zwyczajnie schodzi na psy pod względem taboru.
Jesteś w stanie zdobyć VIN Irizara http://phototrans.eu/15,267425,172.html - podejrzewam, że to ten: http://phototrans.eu/15,252399,172.html ?
Pierwszy znak w numerze taborowym odnosi się do typu wozu a cyfry określają kolejny wóz danego typu.
Sami mieli w tym bałagan no ale dobrze, że już przynajmniej jest to jasne i jednoznaczne.