Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Są gdzieś dostępne informacje nt sytuacji KM na dzień dzisiejszy i w przyszłości?
Jeśli chodzi o przetarg obecny to jest dostępny tutaj: http://bip.zdkium.walbrzych.pl/public/?id=95257 a na dysku mam zapisany przetarg z 2010 roku, więc jak chcesz, to prześlij mi swojego maila, to Ci wyślę. Już widzę co się będzie działo w mieście, tym bardziej, że zauważyłem likwidację linii 4... Swoją drogą w przetargu jest zapis, że Gmina, która ma kupić 20 aut i przekazać je przewoźnikowi, ma kupić 3 przeguby i 17 solo z możliwością zakupu midików zamiast solówek. Na co oni niby chcą kupić te midiki, skoro rozkład bardzo okrojony? Mogę podejrzewać, że ludzie się przesiądą do samochodów prywatnych, a autobusy i tak będą pełne. A poza tym jeszcze jedna ważna kwestia. Tymczasowo nowy przeowźnik ma sobie załatwić 20 aut (17 solo i 3 przeguby) minimum 2004 rok i obowiązkowo zamknięta kabina. Ciekaw jestem, czy się takie znajdą i w takiej ilości. Na zachodzie pewnie nie ma co szukać, bo oni uwielbiają otwarte, a czy w Polsce się takie znajdą, to też sporna kwestia. No chyba, że będą rzeźbić i dostosowywać do chorego SIWZu...
Jelcze z DLA i MAZy pasują z zamkniętą kabiną jak ulał. Dla mnie to jest "ostatni gasi światło". Nie wyrównano taktów, nie zrobiono lepszych przebiegów linii a została tylko bryndza.
Jelcze nie pasują - brak niskiej podłogi. MAZy na szczęście także odpadają, bo jest napisane w SIWZie, że autobusy mają mieć homologację UE, czyli mogę podejrzewać, że w UE mają być wyprodukowane. Także białoruska fabryka odpada...
Gdyby tak większość przetargów była, auto wyprodukowane na terenie EU.