Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Z tego co kojarzę, któraś z lampek pomarańczowych 7 lu 8 sygnalizowała też ałączenie hamulaca ręcznego/awaryjnego. Natomiast w rejonie lampki 13 powinna być fioletowa lampka sygnalizująca włączenie hebla, czyli głównego włącznika akumulatorów, przynajmniej tak było w oryginale. Fajne foto
Szczerze? Przy punkcie 12 aż się zadławiłem herbatą...takim tekstem Ci zasunęli na kursie na zawodową kategorię? Żenada, żenada i po stokroć żenada...
@mirekmiras: Jest napisane, że 8 jest od awaryjnego (ręcznego) Fioletowa lampka jest nad przełącznikiem 17 (na zdjęciu prawie całkowicie zasłonięta przez dźwignię przełączania na światła drogowe). @Opolanin: Całą resztę mi wytłumaczyli, więc nie jest tak źle, ale w takim razie, co im szkodziło jeszcze ten przełącznik. A może tam jest coś nieoryginalnego? Obstawiałbym jakąś dodatkową nagrzewnicę.
@Maciej: A co chciałbyś od połowy mieć zgadywankę, żeby opis był krótszy @es.em: Sądzisz, że potomni nadal będą H9 ujeżdżać ;P
@DAN: No jasne, Ikarusy też A mam takie pytanie, chciało Ci się za każdym razem wpisywać/wklejać < br./ > na końcu każdego wiersza? Ja umieram, jak muszę raz to wpisać
Kolego ja H9-21 jeżdże od samego początku mojej pracy w PKS-ie, czyli 3 lata i uwirz mi, że co model to inne ustawienie przełączników i kontrolek (oczywiście nie wspomnę o przeróbkach kierowców i mechaników). Włącznik nr 12 (W) służy do załączenia wentylatora chłodnicy, kontrolka nr 1 powinna służyć do informacji o włączeniu lewego kierunku, natomiast w miejscu kontrolki nr 8 powinien być zastosowany włącznik płaski do pompki obiegu wody w układzie grzewczym. Tyle z mojego doświadczenia, a jak jest to wszyscy wiemy
Jest kontrolka poziomu oleju, a nie ma lampki ciśnienia oleju? To przecież ważniejsze, w niektórych autobusach jest sygnał dźwiękowy, a w ikarusie eleganckie STOP.
Zawsze mnie zdumiewał brak opisów do kontrolek i wskaźników, dziwne że w ogóle taki pojazd dopuszcza się do produkcji i do ruchu.