Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
No bez przesady, żeby wszystkie linie zostawiać, choć przyznam, że jedna linia podjeżdżająca na przystanek Wierzbicka/ Warsztatowa, aby następnie udała się w kierunku centrum to jednak trochę za mało. I jakby na to nie spojrzeć, gdyby pozostawiono tu linię 1, to mieszkańcy ulic Sycyńskiej i Czarnoleskiej zostaną pozbawieni połączenia ze ścisłym centrum. Gdyby pozostawić 12-tkę, to nie miałoby to bardzo sensu, ze względu na to, że linia ta jedzie obrzeżami miasta i dodatkowo ma dosyć niską częstotliwość kursowania. Jeśli chodzi o lini 14 i 25, to miałaby podobny "problem", co podczas objazdów - czyli każdymi kursami do/z Potkanowa musiałaby podjeżdżać na Os. Południe (chyba że bezpośrednio do/z Potkanowa jeździłaby przez Wierzbicką i Warsztatową bez zajazdu na pętlę Os. Południe). No ale wtedy któraś z tych linii musiałaby praktycznie każdym kursem jechać na Potkanów, ale jak dobrze wiemy byłoby to nieopłacalne. No i przede wszystkim głównym powodem, aby 14 i 25 nie jeździła przez Wierzbicką jest zbyt duże pokrycie z 7-ką, która i tak jeździ ze znaczną częstotliwością. Czyli jak widać, najlepiej poprzestać na tym co jest, bo jakby się w to jeszcze bardziej zagłębić, to to uruchamianie nowej linii jest nieopłacalne, a to znowu jakaś linia zostanie wydłużona i zarazem wycofana z końcowego, który ma dosyć spore znaczenie dla mieszkańców, itd. ...