Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Zastanawiałem się jak wygląda w warunkach ichniejszej eksploatacji normalny autobus - teraz już widzę
To chińskiej produkcji volvo? Jak rozumiem tam kontrole techniczne stanu pojazdów nie istnieją?
Powiedzmy że policja ma tam lepsze rzeczy do roboty niż inspekcje stanu technicznego taboru lokalnego PKSu. Niestety - wnętrze było równie zasyfione i dobre pół dnia czyściłem walizkę po pobycie w luku. A sam wóz - a przynajmniej nadwozie - wyprodukowano w fabryce Volvo Buses w Bangalore w Indiach.
Niesamowity burdel...
ZTCP to wypada pododobnie. Tzn. na kolei na trasie Pune-Bombaj sa trzy klasy podrozy - Unreserved (drewniane lawki, podroz w towarzystwie koz, kurczakow, itp.); 2nd Class (w miare miekkie kanapy w ukladzie 3+3) i AC Chair Car (klimatyzowany wagon, fotele 2+3). MSRTC oferuje zas dwa rodzaje autobusow - dalekobiezna "hadziewione" (miekkie kanapy w ukladzie 2+3) jak po prawej i Volvo. "Hadziewiona" kosztuje ZTCP nieco mniej niz kolejowa 2nd Class, a Volvo plasuje sie gdzies pomiedzy 2nd Class a AC Chair Car. Niemniej glowna i niezaprzeczalna zaleta pozostaje dostepnosc biletow - na autobus bilet kupisz od reki bez jakichkolwiek kolejek; bilet na pociag musisz kupic co najmniej na miesiac przed i odstac swoje.
Najpierw przeczytałem komentarze, potem zobaczyłem zdjęcie. Muszę powiedzieć, że po tym kraju spodziewałem się czegoś gorszego Nawet na Ukrainie potrafią bardziej zapuścić autobus