Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
ZTM dopuszcza umieszczanie reklam na tylnej szybie pojazdu tak aby nie zakrywała barw miejskich, oraz dopuszczone jest umieszczenie reklamy na lewej ścianie pojazdu w okolicach przedniego koła.
Na tym zdjęciu to ładnie widać: http://www.phototrans.eu/14,530028,0,MAN_NL263_7106.html .
Jakoś to nie za bardzo wygląda... Lepiej by było moim zdaniem dać możliwość umieszczania reklam tam gdzie jest kolor biały na pojeździe.
Wyglądałoby jeszcze gorzej. Na tych białych fragmentach pojazdu znajduję się logo miasta, poza tym zburzyłoby to cały schemat.
Nowy schemat akurat i tak jest mierny. Na niektórych pojazdach (citaro, conecto) wygląda w marę jakoś. Na tym manie akurat fatalnie, widać zresztą ewidentne niedoróbki (przełamanie zieleni, powinna być płynna krzywa). A co do reklam: wydaje mi się, że powinny być dopuszczone plansze na bokach i na tyle - jak w Londynie. Osobiście wolę lepszą komunikację z reklamami, niż gorszą - bez reklam. Lublina zwyczajnie nie stać na rezygnację z nich. W szczególności brak reklam na pojazdach komunalnego przewoźnika uważam za krzyczącą niegospodarność.
@johann no bo się na estetyce nie znasz reklam w ogóle na km nie powinno być i jak najvbardziej nas na to stać zresztą obecnie bardzo spadło tez zapotrzebowanie na takie reklamy stąd wiele wozów bez barw miejskich tez jeździ bez nich a śmietnik rób ze swojego domu a nie z miasta prponuje ci reklamy na ścianach i oknach
@ up Nic nie rozumiesz, misiu. Komunikacja jest dotowana z moich podatków (rozumiem, że z Twoich jeszcze nie, ale kiedyś skończysz to gimnazjum - póki co popracuj nad ortografią i interpunkcją). Dotacje są nieadekwatne do potrzeb, stąd standard komunikacji często niewystarczający (jakkolwiek nie przeczę, poprawiło się ostatnio). Wpływy z reklam to szansa na lepszą komunikację lub obniżenie dotacji. Dziwnym trafem z reklam nie rezygnują Angole, Niemce lub Szwajcarzy, - obejrzyj sobie zdjęcia na phototrans.eu. Estetyka jest tutaj drugorzędna, niemniej dyskretna i sensownie umieszczona reklama na pojeździe nie razi. A zarabia.
Dzięki reklamom dane przedsiębiorstwo ma tylko i wyłącznie dodatkowe pieniądze! A te zawsze można spożytkować.