Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Koszalińskie Scanie 2001 - 2005 też miały z tym problem i wszystkie elementy plastikowe, a także np. poręcze wibrowały. Mechanicy zwiększyli obroty silnika na biegu jałowym do 750 i wibrują mniej, ale całkowicie się tego chyba nie da wyeliminować. Dobrym przykładem będzie tutaj Lion's City, który mało tego, ze na odpalonym silniku stoi jakby był zgaszony, to jeszcze przy odpalaniu nie wiele wibruje.
Zwiększanie obrotów silnika to rozwiązanie prowizoriczne. Kluczowe jest mocowanie silnika i występujące w nim elementy tłumiące przenoszenie drgań.
Tutaj piszesz do silniku DC 9 17 stosowanym od pierwszego modelu serii P5 do 2008 roku. Następne wozy mają już DC 9 29 i drgań jest o wiele mniej niż w poprzedniku. Bez porównania.
Niestety pod względem przenoszenia drgań Scania plasuje się obok Jelcza Libero