Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
mniam
No no... z takimi wozami spokojnie by mogli startować w przetargu na linie 80, a z ich odpowidnikami w wersji krótkiej na 288. Nie wiem tylko czemu KZK w zamówieniu odłączył linię 57 od tych dwóch wyżej wymienionych i wystęuje jako osobne zamówienie. Moży być finał taki, że 80 i 288 będzie obsługiwał ktoś inny, a 57 też ktoś inny. Ciekaw jestem finału... PKM Świerklaniec VS PKM Gliwice ? Jak obstawiacie?
Według mnie to się na 80 nie nadaje... Szkoda nowych pojazdów na Zbrosławickie dziury, pozatym jest za duży. Jeśli to coś miało się przebijać przez Ohio to dziękuję. Kierowcy z 80 już się nieźle gimnastykują.
P.S. Teraz na 80 jeździ SU15 i powiedz mi jak ten miałby wyrobić na Ośrodku?
Z tego co wiem, to SU15 i jemu podobne to są najgorsze wozy do wykonywania wszelkich manewrów poza zwykłą jazdą do przodu. Przegubowy jest długi owszem, ale się "zgina", a 15-tka jest też długa i się nie zgina. Codziennie niemal widuję podobne sytuacje w Gliwicach pod mostem na Piwnej. Dwuczłonowe wchodzą w te zakręty bezproblemowo, natomiast 15-tki już mają problemy.