Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Zacznijmy może od pojazdu. Skoro pojazd istnieje, to nie wpisuje mu się daty złomowania. To samo dotyczy innych rubryk dotyczących wycofania pojazdu z eksploatacji. Te rubryki wypełnia się wtedy gdy pojazd zostaje wycofany przez właściciela. Druga sprawa to nie wpisuj do innych informacji właściciela pojazdu, bo jest to bezsensowne skoro i tak pojazd jest pod niego podpięty. I trzecia sprawa to mapka. Spójrz na swoje zdjęcie i spójrz na znacznik. Przecież z miejscem prawie trafiłeś, minąłeś się o zaledwie kilkanaście metrów, więc popraw to. Po to jest widok satelitarny żeby dało się z jak największą dokładnością ustawić miejsce wykonania zdjęcia. Tu jesteś to w stanie dokładnie to zrobić co do metra.
I czwarta rzecz to przewoźnik. Po pierwsze PO CO wpisałeś do innych informacji wszystko to co wpisałeś kawałek wyżej do odpowiednich rubryk. Nie wspominając o tym, że jeden adres nie pokrywa się z drugim. No i w polu skrót powinno być wpisane tylko i wyłącznie Żak.
Dzięki za poprawki - pierwszy raz dodawałem wóz i przewoźnika. Mapka ustawiona poprawnie.
Ale w skrócie ma być samo Żak. Baza porządkuje firmy alfabetycznie według skrótów. No więc firma zamiast pod Ż jest obecnie pod ".
Ok, zmieniam.
315 HDH
kufry nad kołami i do tego kufry boczne wyjeżdzające do poziomu okien.
znam ten wóz dokładnie, to 315 HD