Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Typowy przykład jazdy w Polsce. Wszyscy skumulowani na środkowym pasie
Dachu to już nie dało się umyć
To nie bród tylko poprzednia farba żółta
I taka tragedia z tą obsługa 814 bo na facebooku zauwazyłem że narzekano a nawet we władzach Sosnowca jakis lament podniesiono że nie ma juz standardów PKM Sosnowiec na 814
To jest KZK, tu sie liczy kasa i stołki, a nie pasażer.
Śmieszna ta wasza histeria na punkcie PKMu, który wziął niskie używki i wysłał pokazowo na linie po Sebździe, a gdzie indziej dalej w najlepsze jeździ ikarusami i jelczami.
Z perpektywy zwykłego pasażera bardziej sie liczy zadbany autobus, niż niska podłoga. A fakt tego, że KZK znowu wpuściło Sebzde na "nowe" linie jest żałosny. Usilne starania żeby wykończyc tą spółke spełzły na niczym.
KZK nie jest instytucją mającą w statucie ingerowanie w konkurencję lub wykańczanie spółek, zwłaszcza tych, od których są znacznie inne, gorsze - patrz czym jeździ Aska, Transkom albo Transgór.
No to jak widać zarówno PKM, jak i KZK są nieudolne w swych usilnych staraniach, bo gdyby rzeczywiście chcieć skutecznie wyeliminować prywaciarzy z terenu wpływów komunalnych, to pozamienianoby po prostu numery linii tak jak np. z 812 w Katowicach i byłoby pozamiatane. Krzaków do reformy nie brakuje, 813 można było wpiąć w 817, 814 w 800, a dla 154 znaleźć dowolny inny numerek z puli.