Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Chryste, za co..... A pomysleć, że można by poświęcić troche czasu i pieniążków, żeby to estetycznie wyglądało. Ale lepiej jak kaska z KZK wpada "przedsiębiorcy" do kiermany.
Jak już nie dla całej sieci, to przynajmniej dla jednej linii możnaby wymagać autobusów w jednolitym malowaniu. Niby w przetatgach takie zapisy się pojawiają, ale z egzekwowaniem bywa różnie. A to, co wyprawiają prywaciarze to tragedia - jeden autobus niebieski, drugi żółty, trzeci w paski, czwarty w kratki, piąty w kółka itd. Pod tym względem najlepiej wypadali tak krytykowani Meteor i PUP/SedBaz, przynajmniej tu jakiż poziom trzymali. Ale jak leniom z KZK GOP nie chce się dopilnować, to nie ma się co dziiwić... :(
Nie ma co ukrywać - powoli zbliżamy się do poziomu Europy bardzo Wschodniej. Raz częstotliwośc, dwa stan wizualny taboru, trzy "komfort" podróży.
Już pal diabli ten stan wizualny, lecz komfort podróży i stan techniczny taboru są bardzo istotne. Dlatego też żal mi firmy pana Polaka, ich autobusy, choć nieraz stare, zawsze były czyste i zadbane i nigdy nic w nich nie śmierdziało. Nawet te niegdyś jeżdżace na 51 Ikarusy były solidnie odremontowane. Kieleckie MAZy - hm, ile się dało, tyle się zrobiło, bubel zawsze pozostanie bublem. Ale prawie żaden niedotowany przez gminy prywaciarz nie kupi przecież wypasionego wozu na 4-letni przetarg, bo inwestycja mu się nie zwróci. Pan Polak się odważył i potem to odpokutował... :(
I tak już jakiś czas temu zainwestował w ten wóz wymieniając wyświetlacze. Limit wyczerpany, czepiacie się
Na 51 jeszcze nie jest tak źle, choć gorzej niż było. Tu jest taki - nazwałbym to - średni standard GOPowskich przewoźników prywatnych. Są linie, gdzie złego przewoźnika zastępuje się jeszcze gorszym - np. 912, o którą powinno sie szczególnie dbać, jako przynoszącą zyski i będącą jedną z najgłówniejszych linii w Katowicach. A może dlatego zyski generuje, że jeździ na niej byle co?