Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | MAN |
Chassis: | MAN NGxx3 (A23/A24) |
Body: | MAN NGxx3 |
Engine: | MAN D2866LUH24 228kW/310HP 11967cm3 |
Gearbox: | Voith D864.3E |
Design of doors: | 2-2-2-2, 2-2-2-0 |
Pętla istnieje jak najbardziej. Przynajmniej w maju jeszcze była.
Istnieje i pewnie byłaby dalej używana, gdyby nie fakt, że od wielu lat nie ma komu naprawić drogi dojazdowej do niej... /kl
Ano, zapadła się jezdnia i zamaist to naprawić, zastawiono po prostu dojazd płotkiem i pozamiatane.
Większy problem jest nie w braku chęci do naprawy, tylko w braku właściciela terenu :> Niestety... /kl
Ta pętla nie ma jakiegoś wielkiego znaczenia w układzie komunikacyjnym, a wręcz jest reliktem czasów gdy miasto było dwa razy mniejsze. Więc już abstrahując od kwestii własności terenu, jej remont nie wydaje się specjalnie konieczny - są bardziej istotne pozycje w budżecie.
Podług mnie tą pętle powinni wyremontować. Kilku przewoźników autobusowych zaczyna swoje trasy przy Dworcu Gdańskim (m.in. PKS Warszawa). 178 i 222 zamiast na Konwiktorskiej też powinny tutaj kończyć trasę.
Znów chrzanisz głupoty. Bo akurat same pętli nic nie dolega. Natomiast ulicy dojazdowej do niej już owszem... I tak jak pisze Jarosz, nie jest to jakiś strategiczny kraniec. Aczkolwiek pewnie by się przydał jakby dało się tu wjechać... /kl
kiedyś na tej pętli zawracały trolejbusy, chyba 56